تصاویر ، یک گزینه مقرون به صرفه برای بازار خودرو ؛ شاسی بلند مجذوب کننده هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟

به گزارش شهر ورزش، تاتا پانچ کامو ادیشن با قیمت مناسب خود یک گزینه مناسب برای واردات به ایران محسوب می گردد. در ماه های گذشته بحث واردات خودروی هندی بسیار مطظرح شده است.

تصاویر ، یک گزینه مقرون به صرفه برای بازار خودرو ؛ شاسی بلند مجذوب کننده هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از گجت نیوز، شرکت هندی تاتا که مدتی قبل شاسی بلند مالی پانچ را معرفی نموده بود به تازگی از مدل تازه آن با نام کامو ادیشن پرده برداشت. این شاسی بلند با قیمت مناسب خود گزینه بسیار مناسبی برای واردات به بازار ایران محسوب می گردد. در ادامه شما را با مشخصات این شاسی بلند هندی آشنا خواهیم کرد.

نسخه کامو ادیشن از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی نسبت به نسخه استاندارد خود تغییر پیدا نموده و مشتریان هندی می توانند آن را در سه تیپ و با قیمتی بین 8 هزار و 400 دلار تا 10 هزار و 500 دلار برابر با 290 تا 360 میلیون تومان در بازار هند خریداری نمایند. البته به قیمت این خودرو در صورت ورود به بازار ایران هزینه های مختلفی اعم از تعرفه واردات، سود واردنماینده، مالیات و شماره گذاری نیز اضافه خواهد شد.

طراحان برای این نسخه رنگ سبز ویژه ای را در نظر گرفتند. در کابین ای خودرو نیز از سایه سبز رنگ و طرح پیانو استفاده شده است. طراحان لوگو نسخه کامو ادیشن را هم روی گلگیر این خودرو نصب کردند.

تاتا پانچ کامو ادیشن به امکاناتی چون چراغ های مه شکن، کروز کنترل، چراغ های روشنایی در روز، لامپ های LED، رینگ های 16 اینچی، دوربین عقب، اتصالات بی سیم، سیستم چندرسانه ای به همراه نمایشگر 7 اینچی و 6 بلندگو اشاره نمود. ضمن اینکه شاسی بلند هندی از درهایی با قابلیت باز شدن به شکل 90 درجه و روف رک هایی برای نصب باربند سقفی نیز بهره می برد.

این شاسی بلند هندی و مالی از یک پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلند بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 86 اسب بخار و گشتاور 113 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز طبق سفارش مشتریان به وسیله گیربکس های 5 سرعته دستی یا 5 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 827

به "تصاویر ، یک گزینه مقرون به صرفه برای بازار خودرو ؛ شاسی بلند مجذوب کننده هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، یک گزینه مقرون به صرفه برای بازار خودرو ؛ شاسی بلند مجذوب کننده هندی با چه قیمتی به ایران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید