جادوی آفریقا در نامیبیا

به گزارش شهر ورزش، نامیبیا یکی از کشورهای آفریقایی است که متفاوت ترین و هیجان انگیزترین جذابیت های گردشگری را دارد. سفر به نامیبیا را در این فصل از دست ندهید!

جادوی آفریقا در نامیبیا

کشورهای جنوب صحرای آفریقا جاذبه های زیادی برای گردشگر های خارجی دارند. کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، موریس، کیپ وِرد، تانزانیا و کنیا از شهرها و مقاصد گردشگری پرطرفدار قاره آفریقا هستند زیرا صنعت توریسم و گردشگری در آنها بسیار پیشرفته و پیشرفته است.

اما نامیبیا چیزی متفاوت و جادویی در دل خود نهفته دارد. این منطقه یکی از خیره نماینده ترین مکان ها برای گردش و تفریح از هر نوعی است. بسیاری از اماکن گردشگری به سهولت قابل دسترس هستند و مردم زیادی تجربه منظره ها باشکوه و رویایی و زیبایی های طبیعت را سوار بر خودرو یا با پای پیاده انتخاب می نمایند.

مرکز نامیبیا وایندهوک است و این طور که به نظر می رسد یکی از مقاصدی است که گردشگران زیادی را به سوی خود سرازیر می نماید. شهرهای دیگری مانند لودِریتز، سوآکوپموند و والویس بِی نیز جاذبه های معرکه و دیدنی دیگری برای شما دارند.

والویس بِی، شهری در نامیبیا است که شگفت آورترین و خارق العاده ترین مکان برای گردشگران به شمار می رود.

شهر سوآکوپموند برای فرار از گرمای داخل نامیبیا عالی است. آنهایی که عاشق آدرنالین و هیجان هستند، بیابان های اطراف جذابیت های زیادی برایشان دارد که باید حتماً تجربه نمایند. اگر علاقه مند به تفریحاتی مانند موتور چهارچرخ، سر خوردن روی شن با تخته، اسکی روی شن و چتر سواری روی شن یا آب (پاراسیلینگ) هستید، برترین تفریح ها را در اینجا خواهید داشت؛ تفریح هایی که تا عمر دارید فراموش نمی کنید.

پارک ملی اِتوشا یکی از پار ک هایی است که واقعاً باورنکردنی است و گونه های مختلفی از حیوانات حیات وحش را در معرض دیدگان شما می گذارد. در این پارک ملی طبیعی 114 گونه حیوان پستاندار، 340 گونه پرنده، 110 گونه خزنده و 16 گونه جانور دوزیست زندگی می نمایند.

وقتی قدم به پارک ملی اتوشا می گذارید، باید با خودرو از میان فیل ها، زرافه ها، شیرها، کرگدن های سیاه و خیلی از حیوانات دیگر عبور کنید.

شما می توانید با سفر به صحرای نامیبیا از تپه های شنی بالا بروید و طلوع و غروب تماشایی خورشید را به نظاره بنشینید. علاوه بر این، پیشنهاد می کنیم گشتی در سواحل و کناره دریا بزنید که پر از کشتی های شکسته و به گل نشسته است؛ درست شبیه چیزی که در فیلم هایی سینمایی مشاهده می کنید.

سیاه ترین آسمان شب را در نامیبیا می توانید ببینید. وقتی به آسمان خیره می شوید همواره کهکشان راه شیری به روشنی در بالای سرتان می درخشد. راستی، فراموش کردیم بگوییم که درست در وسط صحرا شهری مخوف و ترسناک وجود دارد که به شهر ارواح معروف است.

زبان رسمی مردم نامیبیا انگلیسی است. بنابراین، آنهایی که نگران سفر به نقاط دورافتاده این کشور هستند که تعداشان هم کم نیست، اصلاً لازم نیست نگران باشند. مردم نامیبیا بسیار خونگرم و مهربان هستند و به شما یاری های زیادی می نمایند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 799

به "جادوی آفریقا در نامیبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادوی آفریقا در نامیبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید