جزئیات ماجرای حمله چند نفر به خودروی اورژانس ، مهاجمان تکنسین ها را کتک زدند و آمبولانس را دزدیدند ، آمبولانس سرقت شده با چند خودرو تصادف کرد و...

به گزارش شهر ورزش، مزاحمت های تلفنی یکی از مسائل همیشگی ارگان های امدادی بوده است، رفتاری بیمارگون، جامعه ستیز و مخرب که برای اگرچه تفریح و تفریح آن هم از نوع بسیار بد به شمار می آید اما گاه همین آزارها موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر و سنگین جانی و مالی می گردد.

جزئیات ماجرای حمله چند نفر به خودروی اورژانس ، مهاجمان تکنسین ها را کتک زدند و آمبولانس را دزدیدند ، آمبولانس سرقت شده با چند خودرو تصادف کرد و...

به گزارش خبرنگاران،به نقل از سرنخ خبرنگاران، رئیس سازمان اورژانس کشور به بیان خاطره ای ناگوار درخصوص مزاحمت های پرداخت که بسیار ناراحت کننده و قابل تامل است. این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان مزاحمت های تلفنی برای اورژانس وجود دارد؟ گفته است که؛ متأسفانه بله و حدود 10درصد از تماس گیرندگان با اورژانس مزاحم تلفنی هستند. هفته قبل مکاتبه ای با دادستان کل کشور انجام شد که مسائل اورژانس آنالیز گردد و قرار شد با افراد مزاحم طوری برخورد گردد که برای شان بازدارندگی به وجود بیاید.

جعفر میعادفر ، رئیس سازمان اورژانس کشور

دکتر جعفر میعادفر اضافه کرد: درباره مزاحمت های تلفنی، تلفن فرد مزاحم قطع یا اقدامات دیگری درباره او انجام می گردد اما به نظر می رسد این کارها کافی نیست؛ چرا که همچنان این مزاحمت ها ادامه دارد و حدود 10درصد از تماس ها با اورژانس، مزاحمت تلفنی است. به نظر می رسد باید برای این افراد محرومیت های اجتماعی درنظر گرفته گردد. وقتی فردی برای اورژانس مزاحمت ایجاد می نماید مدتی موظف گردد پایگاه اورژانس را نظافت یا تجهیر کند و... مثلا در بین مزاحمت ها فردی را داریم که در یک روز 240مرتبه تماس گرفته و مزاحمت ایجاد نموده است.

افزایش اندازه ضرب و شتم تکنسین های اورژانس

رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ با این پرسش که یکی از حوادث تلخی که درباره اورژانس شنیده می گردد موضوع درگیری و ضرب و شتم تکنیسین هاست و این موضوع پرتکرارتر از قبل شده است. در این باره چه تمهیداتی اندیشیده اید؟ اعلام کرد: چند روز قبل در خرم آباد اتفاقی افتاد که چند نفر که شرایط مناسب و عادی نداشتند به اورژانس حمله کردند. آنها تکنیسین ها را کتک زدند و یکی از آنها آمبولانس را سرقت و در راه با چند خودروی دیگر تصادف کرد. چنین رفتاری روزبه روز بیشتر می گردد و باید فکری به حال چنین افرادی کرد. در فاصله ای کوتاه 5مورد حمله به امدادگران اورژانس در بروجرد، خرم آباد، قزوین و... داشته ایم. سرقت آمبولانس مورد تازه ای بود که اوج بحران را نشان می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 946

به "جزئیات ماجرای حمله چند نفر به خودروی اورژانس ، مهاجمان تکنسین ها را کتک زدند و آمبولانس را دزدیدند ، آمبولانس سرقت شده با چند خودرو تصادف کرد و..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ماجرای حمله چند نفر به خودروی اورژانس ، مهاجمان تکنسین ها را کتک زدند و آمبولانس را دزدیدند ، آمبولانس سرقت شده با چند خودرو تصادف کرد و..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید