قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

به گزارش شهر ورزش، قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو اختصاصاً به خبرنگار بیت ران اعلام شد. این سدان هیبریدی نیسان قرار است با موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT اتوماتیک به بازار خودرو کشور وارد گردد. براساس اعلام مسئولین نامی خودرو، نیسان سیلفی هیبریدی با قیمت 2.5 میلیارد تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید. در جریان رونمایی از این خودرو، قیمت نسخه بنزینی نیسان سیلفی هم به رسانه بیت ران اعلام شد.

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟
آنالیز قیمت محصولات نیسان در ایران را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - قیمت نیسان سیلفی هیبرید 2.5 میلیارد تومان و قیمت نسخه بنزینی آن 2 میلیارد تومان خواهد بود. گرچه این قیمت ها هنوز از سوی نهادهای نظارتی و تصمیم گیر تأیید و تصویب نشدند، اما پیش بینی می گردد رقم نهایی برای خرید این خودرو نزدیک به این اعداد باشد. ذکر این نکته ضروری است که در زمان رونمایی از این خودرو اعلام شد که نیسان سیلفی با ظاهر فیس لیفت مدل 2023 وارد بازار خودرو کشور خواهد شد.

سیلفی هیبرید با موتور HR12 به بازار ایران می آید که حجمی برابر با 1.2 لیتر دارد. این موتور تنفس طبیعی می تواند 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را به وسیله گیربکس CVT خود به محور جلو منتقل کند. مصرف سوخت این سدان هیبرید نیز 3.9 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شد.

جالب است بدانیم که نسخه چینی این خودرو از 118 هزار و 900 یوان قابل خرید است. این رقم براساس نرخ تبدیل ارز امروز چیزی در حدود 840 میلیون تومان خواهد بود!

قیمت نیسان سیلفی هیبرید و بنزینی نامی خودرو در شرایطی اعلام شد که هنوز تعیین نیست این سدان مالی نیسان با کدام آپشن ها و امکانات رفاهی وارد کشور خواهد شد.

گرچه کاتالوگ رسمی این خودرو در وب سایت نامی خودرو قابل مشاهده است، اما همانطور که در کاتالگ این خودرو نیز درج شد، تعیینات آن ممکن است با خودرویی که تحویل مشتری می گردد متفاوت باشد.

نمایشگر 12.3 اینچی و 8 بلندگو برای سیستم صوتی BOSE، هشدار برخورد از عقب و جلو، سانروف برقی، شارژر وایرلس تلفن همراه، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی و… بعضی از امکاناتی هستند که در کاتالوگ رسمی این خودرو درج شدند.

کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی نامی خودرو

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد

نامی خودرو 3 محصول تازه نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش 420 کیلومتری به وسیله مکث موتور رونمایی شد

آریزو 5 برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی گردید / نسخه تاکسی آریزو 5 برقی در سایپا

چانگان شنلان SL03 سایپا با 1200 کیلومتر پیمایش به تهران رسید

ری را برقی ایران خودرو رسماً معرفی گردید / همه چیز درباره نسخه EV ری را

منبع: بیت ران
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 980

به "قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید