حذف 99 درصدی عوامل بیماری زا با نانو فیلترهای کولر

به گزارش شهر ورزش، نانو فیلترهای کولر یکی از شرکت های دانش بنیان سال گذشته فروش دو برابری نسبت به سال 98 را تجربه نموده است که به گفته مدیر عامل این شرکت این فیلترهای نانو مانع از رشد عوامل بیماری زا می گردد و تا 99 درصد باکتری، قارچ و عوامل آلرژی را از جریان هوا حذف می نماید.

حذف 99 درصدی عوامل بیماری زا با نانو فیلترهای کولر

مرتضی استاد احمد قرابی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه سال گذشته فروش دو برابری نسبت به سال 98 را تجربه کردیم، گفت: پس از این حجم بالای فروش اقدام به تماس با بعضی مصرف کنندگان کردیم تا نظر آن ها را درباره این فیلترهای نانویی جویا شویم که با سطح بالای رضایتمندی روبرو شدیم. البته پیشنهادات و نکات خوبی نیز در این نظرسنجی به دست آمد که در بهبود طراحی و ساخت این فیلترها مؤثر بوده و سال جاری با برطرف اشکالاتی که به وسیله بازخورد مشتریان به دست آورده بودیم، محصول کامل تری را آماده و به بازار عرضه نموده ایم. بنابراین انتظار داریم که سال جاری نیز بتوانیم نسبت به سال 99، رشد دو برابر فروش را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته به عراق صادرات داشتیم و سال جاری نیز درخواست هایی دریافت نموده ایم که امیدواریم بتوانیم بازار صادراتی خود را تقویت کنیم. هر چند در جهت صادرات با مشکلاتی روبرو هستیم.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، این شرکت از ظرفیت فراوری بالایی برخوردار است، به طوری که کاملا توان تامین احتیاج داخل کشور را داشته و ظرفیت فراوری آن جوابگوی احتیاج صادراتی نیز هست.

فیلتر آنتی باکتریال کولر آبی با نام تجاری نانوفیلتر سارونه (نفس) به دلیل وجود نانوذرات، عوامل بیماری زا را از بین می برند. در فیلترهای معمولی، با گیر افتادن ذرات داخل فیلتر، شرایط برای رشد قارچ و باکتری ها در داخل فیلتر فراهم شده، در حالی که این فیلترهای نانو مانع از رشد عوامل بیماری زا می گردد و تا 99 درصد باکتری، قارچ و عوامل آلرژی را از جریان هوا حذف می نماید.

به نقل از ستاد نانو، این فیلترهای آنتی باکتریال سه لایه بوده، در حالی که فیلترهای رایج در بازار تک لایه هستند. از دیگر مزیت های این محصول قابل شست وشو بودن آن است. همچنین این محصول یک روکش نیز دارد که روی کولر قرار می گیرد. این روکش به دلیل داشتن فوم، مانع از گرم شدن سقف کولر می گردد. در فصل هایی که کولر خاموش است، معمولا عوامل حساسیت زا و مواد بیماری زا به وسیله پوشال وارد محیط کانال کولر می گردد. با آغاز فصل گرما، استفاده از کولر موجب پخش شدن این مواد در فضای منزل می گردد. اما این محصول ، مانع از ورود مواد حساسیت زا و پاتوژن ها به داخل کولر و کانال ها می گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 324

به "حذف 99 درصدی عوامل بیماری زا با نانو فیلترهای کولر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 99 درصدی عوامل بیماری زا با نانو فیلترهای کولر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید