حمله عجیب مربی استقلال به گل محمدی و درویش ، درباره بیرانوند با شعور مردم بازی نکنید ، یکی اخم کرد و دیگری پشت ماشین پنهان شد اما ...

به گزارش شهر ورزش، مربی تیم استقلال به انتقاد از شرایط فعلی این باشگاه پرداخت گفت: اعلام نموده اند رقم قرارداد بیرانوند در پرسپولیس 15 میلیارد تومان است. هر چقدر به او می دهید نوش جانش ولی حداقل با شعور ملت و مردم بازی نکنید.

حمله عجیب مربی استقلال به گل محمدی و درویش ، درباره بیرانوند با شعور مردم بازی نکنید ، یکی اخم کرد و دیگری پشت ماشین پنهان شد اما ...

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی در مورد شرایط فعلی باشگاه استقلال، گفت: چند سال در استقلال بازی کردم و سال هاست به عنوان یک استقلالی با جدیت و تعصب اخبار آن را دنبال می کنم. این تیم همواره با مسائلی دست به گریبان بوده اما اتفاقاتی که در همین چند هفته گذشته افتاده در تاریخ باشگاه نوبر است!

وی در ادامه اضافه نمود: استقلال بالا و پایین داشته ولی در طول تاریخ حیات خود تا به حال شرایطی بدتر از شرایط امروز نداشته است. ببینید در یک سال اخیر چه تعداد مدیرعامل به استقلال آمده و رفته اند. این درحالیست که تیم رقیب آرامش داشته و با یک مدیرعامل کار نموده است. الان خواسته طرفدار این است مدیری بیاید که با کادر فنی همراه باشد و بتواند خواسته های جواد نکونام را برآورده کند.

مربی استقلال توضیح داد: اگر قرار است مدیری انتخاب شود که فقط 3 ماه اینجا باشد و برود، نیاید بهتر است. طرفدار از بی ثباتی خسته و کلافه شده و این وضعی که استقلال دارد بیشتر شبیه شوخی است. بعضا چیزهایی می گویند که جالب است. اعلام نموده اند رقم قرارداد بیرانوند در پرسپولیس 15 میلیارد تومان است. هر چقدر به او می دهید نوش جانش ولی حداقل با شعور ملت و مردم بازی نکنید. خداراشکر در این مملکت استقلال فقط نباید پول داشته باشد و بازیکن جذب کند، برای بقیه مسئله ای وجود ندارد.

نوازی با اشاره به بلاتکلیفی باشگاه استقلال، گفت: درحال حاضر استقلال بلاتکلیف ترین تیم ایران است. ما فقط جواد نکونام و طرفداران را داریم. به جرأت می گویم اگر کس دیگری غیر از جواد نکونام بود الان باید استقلال تعطیل می شد و همه بازیکنان دسته جمعی جدا می شدند! متأسفانه به نظر می رسد استقلال تبدیل به بچه سرراهی فوتبال ایران شده که هیچ کس مسئولیت آن را قبول نمی نماید درحالی که پرسپولیس تک فرزند عزیز دردانه! هرچقدر هم شما می خواهید خوشبین باشید اما وقتی پازل ها را کنار هم می چینید نمی توانید این تبعیض را نادیده بگیرید.

نوازی توضیح داد: مدیرعامل باشگاه رقیب روی صندلی عقب ماشین پنهان می شود، سرمربی آن ها یک اخم کوچک می نماید و ناگهان همه مسائل حل می شوند! علیرضا بیرانوند برمی شود و بازیکنان یکی پس از دیگری خریده می شوند یا قرارداد خود را تمدید می نمایند اما در استقلال اگر وسط آتش هم باشیم کسی یک سطل آب روی آتش نمی ریزد.

وی در ادامه اضافه نمود: به راستی چرا؟ انتظار داریم مدیرعامل تازه باشگاه استقلال هر چه زودتر انتخاب شود تا این قدر طرفداران اذیت نشوند. این تیم پرطرفدار و مردمی است و انتظار خروج از بلاتکلیفی و داشتن تیمی قدرتمند که بتواند با رقیبان عزیز دُردانه رقابت کند، توقع زیادی نیست. خواهش بنده نه به عنوان عضوی از کادرفنی استقلال بلکه به عنوان یک استقلالی و طرفدار این است که مسئولان و متولیان امر به داد این تیم برسند. استقلال و طرفدارانش گناه دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 948

به "حمله عجیب مربی استقلال به گل محمدی و درویش ، درباره بیرانوند با شعور مردم بازی نکنید ، یکی اخم کرد و دیگری پشت ماشین پنهان شد اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله عجیب مربی استقلال به گل محمدی و درویش ، درباره بیرانوند با شعور مردم بازی نکنید ، یکی اخم کرد و دیگری پشت ماشین پنهان شد اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید