خبرنگاران شهسواری مغلوب حریف قزاقستانی خود شد

به گزارش شهر ورزش، تهران- خبرنگاران- ندا شهسواری در ملاقات نیمه نهایی رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه با قبول شکست بر لاوروا از قزاقستان صعود به ملاقات نهایی این مسابقات بازماند و حذف شد.

خبرنگاران شهسواری مغلوب حریف قزاقستانی خود شد

به گزارش خبرنگاران؛ شهسواری در این بازی نزدیک که با نتیجه 4 بر 3 تمام شد لاوروا را در گیم های دوم، سوم، چهارم به ترتیب با نتایج (11 بر 7، 11 بر 7 و 11 بر 3) شکست داد اما گیم های اول، پنجم،

ششم و هفتم را با نتایج (11 بر 6، 11 بر 7، 11 بر 4 و 12 بر 10) به رقیب خود واگذار و همانند شیما صفایی از گردونه رقابت های انتخابی المپیک کنار رفت.

در دیگر ملاقات این مرحله ماگدویوا از ازبکستان هم وطن خود ریما را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو برداشت و به ملاقات نهایی این رقابت ها راه یافت.

رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک، روز گذشته در دوحه قطر درحالی شروع شد که 6 ورزشکارزن از کشورهای ایران، ازبکستان و قزاقستان در آن شرکت دارند و در 2 گروه با یکدیگر به رقابت

پرداختند.

شیما صفایی که با لاوروا از قزاقستان و ریما از ازبکستان در گروه یک قرار داشت در ملاقات نخست با لاوروا بازی کرد و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب گردید.

او در بازی دوم گروهی نیز با نتیجه 4 بر صفر به ریما باخت و از گردونه رقابت های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه کنار رفت.

در گروه دوم نیز ندا شهسواری با آکاشیووا از قزاقستان و ماگدیوا مارخوب از ازبکستان هم گروه بود.

نماینده ایران در این رقابت ها ابتدا با آکاشیووا بازی کرد و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

او در دور دوم و در یک بازی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ماگدویوا شد و به عنوان نفر دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد.

اما با شکست شهسواری برابر لاوروا هر 2 نماینده زن کشورمان فرصت صعود به المپیک را از دست دادند و با ناکامی به ایران باز خواهند گشت.

این در حالی است که در ملاقات مرحله نیمه نهایی بخش مردان که پیش از این بازی برگزار گردید، نیما عالیمان در یک بازی کاملا احساسی نوشاد برادر بزرگترش را شکست داد و به فینال این رقابت ها

صعود کرد.

مرحله نهایی رقابت های تنیس روی میز انتخالی المپیک توکیو که در دوحه در جریان است فردا (شنبه) با برگزاری ملاقاتهای فینال و شناخت ورزشکاران صعود کننده به المپیک به سرانجام می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 223

به "خبرنگاران شهسواری مغلوب حریف قزاقستانی خود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهسواری مغلوب حریف قزاقستانی خود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید