خبرنگاران 333 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند

به گزارش شهر ورزش، بوشهر- خبرنگاران- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: 333 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های این استان بستری هستند که این آمار نسبت به آمار 480 نفری فروردین ماه کاهش نشان می دهد.

خبرنگاران 333 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید کشمیری روز آدینه به رسانه ها خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 72 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 40 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه کرونا اضافه نمود: 39 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که از مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 12 نفر در شرایط حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به فوت یک خانم 59 ساله با سابقه بیماری فشار خون و دیابت بر اثر ابتلا به کرونا اضافه نمود: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز یک هزار و 100 نفر در استان بوشهر جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: تعداد موارد مبتلا و مرگ بر اثر کرونا در استان رو به کاهش بوده و انتظار می رود در روزهای آینده با کم شدن موارد بستری،موارد فوتی هم کاهش یابد.

کشمیری افزود: در شبانه روز گذشته 67 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 47 نفر از آنها مثبت قطعی بوده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 39هزار 451 نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 341

به "خبرنگاران 333 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 333 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید