رصد شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور

به گزارش شهر ورزش، خبرنگاران/کرمان رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به سفرهای استانی اعضای این ستاد گفت: در این سفرها شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی تاسیسات گردشگری، اماکن تاریخی و گردشگری مورد رصد قرار می گیرد.

رصد شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، ولی تیموری امروز چهارم فروردین ماه در حاشیه بازدید از ارگ تاریخی راین، اظهار کرد: هدف از سفر اعضای ستاد مرکزی خدمات سفر کشور به استان ها، عرض خدا قوت و خسته نباشید به نوروزبانان سطح کشور و همچنین رصد میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری، اماکن تاریخی و گردشگری استان های گردشگرپذیر است.

وی اضافه نمود: طی سفر دو روزه ای که به استان کرمان انجام شد، شرایط موجود کاملا رضایت بخش بود که جای تشکر دارد.

تیموری اعلام کرد: مسوولان استان کرمان در قالب ستاد مرکزی خدمات سفر و همچنین مقام عالی استان در کوشش هستند در کنار مدیریت صحیح و رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند زیرا مردم این خطه از کشور مردمی مهمانواز هستند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: امروز در شهر توریستی راین شاهد بنای تاریخی ارگ راین بودیم که توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بازسازی و بازسازی شده و به زودی به بخش خصوصی واگذار می گردد و با کاربری اقامتی و پذیرایی به ارائه خدمات گردشگری خواهد پرداخت.

تیموری گفت: مردم می توانند با حفظ شیوه های بهداشتی به استان کرمان سفر نمایند و با آداب و رسوم و مناطق خوش آب و هوای این منطقه از جنوبشرق کشور آشنا شوند و استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 233

به "رصد شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید