لذت تماشا فیلم در سینماهای دبی با پیشرفته ترین امکانات

به گزارش شهر ورزش، در این راهنما از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی برترین سینماهای دبی خواهیم پرداخت. اگر قصد دارید در سفرتان به دبی، مهمان سینماهای مدرن و پیشرفته این شهر شوید، با ما همراه باشید.

لذت تماشا فیلم در سینماهای دبی با پیشرفته ترین امکانات

برترین سینماهای دبی در مراکز خرید

دبی هیلز مال Roxy Xtreme

صفحه نمایش Roxy Xtreme با داشتن بزرگ ترین صفحه سینما در خاورمیانه، دارای ارتفاع 28 متر در عرض 15.1 متر است که به مقدار دو زمین تنیس است. هنگام دیدنی فیلم در اینجا، می توانید در بخش ویژه که میزبان 12 نفر به صورت خصوصی است بنشینید و با غذا به وسیله یک پیشخدمت شخصی از شما پذیرایی خواهد شد.

  • آدرس: دبی هیلز مال، سینماهای راکسی
  • وبسایت: theroxycinemas.com

VOX OUTDOOR در مرکز خرید گالریا

این سینما روی پشت بام مرکز خرید قرار گرفته است. اینجا می توانید در یکی از برترین سینماهای دبی، زیر ستاره ها و نورهای درخشان افق شهر فیلم دیدن کنید. این سینمای روباز روی پشت بام را در بالای مرکز خرید گالریا خواهید دید (البته این موضوع وابسته به شرایط آب و هوایی هم خواهد بود). در این سینمای مجهز به برترین فناوری بصری و صدای فراگیر، در صندلی های راحت بنشینید و استراحت کنید و شبی عالی را بگذرانید.

  • آدرس: جاده الوصل، مرکز خرید گالریا، سینما VOX
  • وبسایت: voxcinemas.com

MX4D Novo Cinemas در مرکز خرید دبی فستیوال

دبی فستیوال سیتی مال دوبار محل برگزاری نمایش نور و لیزر Imagine بوده، اما یک سینمای نوو 18 صفحه ای با MX4D نیز در داخل مرکز خرید وجود دارد. اگر هنوز سینمای 4 بعدی را امتحان ننموده اید، انتظار صندلی هایی را داشته باشید که با اکشن روی صفحه حرکت نمایند و فناوری ای که به مخاطبان اطمینان م ی دهد می توانند بوها و احساسات مختلف را در صحنه های کلیدی فیلم تجربه نمایند. اینجا یکی از برترین سینماهای دبی دبی و بدون شک یکی از سرگرم نماینده ترین آن هاست.

آدرس: مرکز خرید دبی فستیوال

وبسایت: novocinemas.com

ScreenX Reel Cinemas در دبی مال

اگر در پی یک تجربه سینمایی همه جانبه هستید، IMAX را فراموش کنید. سینما های Reel در مرکز خرید دبی ScreenX را راه اندازی نموده اند - اولین سیستم نمایش چند پروژکتوری امارات متحده عربی که به مخاطبان صفحه سینمای 270 درجه ارائه می دهد.

این بدان معناست که حتی دید محیطی شما هم در یکی از برترین سینماهای دبی به طور کامل درگیر آخرین فیلم های پرفروش دنیا خواهد بود.بعلاوه این فناوری تصویر فیلم ها را بر روی سه دیوار سینما توسعه می دهد، بدون اینکه چیزی را که روی صفحه نمایش داده می گردد تحریف کند. برای دیدنی فیلم های اکشن و هیولاهایی که در گوشه و کنار فیلم های ترسناک در کمین هستند،این تکنولوژی عالی است. این یکی از برترین تجارب سینما در دبی، در بزرگ ترین مرکز خرید دنیا است.

  • آدرس: مرکز شهر دبی، دبی مال، سینماهای Reels
  • وبسایت: ae

برترین سینماهای بوتیک دبی

سینما آکیل

روی صندلی های این سینمای قدیمی بنشینید و یک فیلم مستقل را دیدن کنید. سینما آکیل یک سینمای مستقل است که در یک کانتینر حمل و نقل در خیابان السرکال در القوز واقع شده است. این سینما کارش را در سال 2014 آغاز کرد و پس از چهار سال کوشش سخت اکنون 133 صندلی دارد و هر هفته ده ها فیلم منحصر به فرد و مستقل را نمایش می دهد.

  • آدرس: الغوز، خیابان السرکال، شماره 68
  • وبسایت: http://cinemaakil.com/

Cinemacity Fountain Views

Cinemacity Fountain Views در منطقه شیک مرکز دبی واقع شده است و نوید یک تجربه منحصر به فرد سینمای VIP را به مراجعان می دهد. به علاوه، این سینما چهارشنبه ها بین ساعت 7 بعدازظهر تا نیمه شب یک پیشنهاد ویژه برای خانم ها دارد. در این ساعات از این روز، خانم ها می توانند یک بلیت سینما، دو پیش غذا / رولت و سه نوشیدنی به قیمت 270 درهم دریافت نمایند.

اگر در پی دیدنی فیلم های پرفروش هالیوود هستید، برای یک تجربه سینمای لوکس به Cinemacity Fountain Views بروید. در صندلی VIP استراحت کنید و برای تفریح کامل در نهایت راحتی آماده شوید.

  • آدرس: مرکز شهر دبی، بلوار شیخ محمد ابن رشید، Cinemacity Fountain Views
  • وبسایت: http://www.cinemacity.ae/

سینما راکسی در سیتی واک

در این سینما بین تجربه Gold Plus یا Platinum Plus یکی را انتخاب کنید - هر دو انتخاب نوید یک تجربه دیدنی فیلم درجه یک را می دهند. این منطقه واقع در منطقه City Walk، یک توقفگاه عالی برای امتحان کردن غذاهای لذیذ در بسیاری از رستوران ها و کافه های اطراف یا خرید از برندهای بین المللی در راه بازگشت از سینما است.

  • آدرس: سیتی واک، سینماهای راکسی
  • وبسایت: com/location/city-walk

بوتیک Reel در Rove Downtown

یک سینمای دنج و صمیمی را در مرکز شهر دبی تصور کنید. اینجا یکی از برترین سینماهای دبی است که تجربه و اوقات خوشی را برای افرادی که در پی گذراندن زمان با دوستان و خانواده هستند به ارمغان خواهد آورد. این سینمای 46 نفره را می توان حتی برای مهمانی ها یا نمایش فیلم های خصوصی اجاره هم کرد. صندلی ها جادار و بسیار راحت هستند.

  • آدرس: Rove Downtown، com
  • وبسایت: http://www.reelcinemas.com/

سینماهای راکسی در لامر

آِیا در پی یک سینمای بوتیک لوکس کنار ساحل در میان برترین سینماهای دبی هستید؟ در این سینمای زیبا و فوق العاده راحت که در محیط زیبای لامر دبی جمیرا واقع شده است، جدیدترین آثار سینمایی را دیدن کنید. تجربه دیدنی فیلم Diamond Plus در اینجا پ رویای عاشقان فیلم است.

  • آدرس: دبی جمیرا، Roxy Cinemas La Mer
  • وبسایت:http://www.theroxycinemas.com/

سینمای خصوصی VOX، مرکز خرید امارات، هتل کمپینسکی

سینمای خصوصی هتل کمپینسکی در مرکز خرید امارات به مقدار اسمش منحصر به فرد است. این سالن 15 نفره محیطی کاملاً صمیمی را برای نمایش خصوصی جدیدترین فیلم های پرفروش دنیا ارائه می دهد. اینجا می توانید با دوستان و خانواده یک شب مجلل دیدنی فیلم را تجربه کنید.

  • آدرس: هتل کمپینسکی مرکز خرید امارات، سینمای خصوصی VOX
  • تماس:

برترین سینماهای آی مکس دبی

IMAX Sapphire در سیتی سنتر دیره

از این سینما IMAX می توانید حداکثر انتظار ممکن را داشته باشید: صدای بسیار با کیفیت، تصاویری بی عیب و نقص، و صندلی راحت. این دقیقاً چیزی است که در IMAX Sapphire، یکی از برترین سینماهای دبی در City Center Deira به دست خواهید آورد. IMAX Sapphire که اولین نمونه از نوع خود در خاورمیانه است، این فرصت را به شما می دهد که فیلم های مورد علاقه تان را به شیوه ای فوق العاده همه جانبه و مجذوب کننده که در یک سالن سینمای IMAX دیدن کنید.

  • آدرس: سیتی سنتر دیره، IMAX Sapphire
  • وبسایت: http://www.uae.voxcinemas.com/

بزرگ ترین سینمای IMAX دبی در IMG Worlds of Adventure

Novo Cinemas Cineplex در IMG Worlds of Adventure دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگ به ابعاد 24.4 متر عرض و 13.8 متر ارتفاع، با ظرفیت صندلی برای 360 مهمان است. اینجا در یکی از برترین سینماهای دبی، فیلم ها با سیستم نمایش لیزری 4K نمایش داده می شوند.

  • آدرس: Novo Cinema، IMG Worlds of Adventure
  • وبسایت: com/theatres/novo-img-dubai-imax

NOVO IMAX

این سینمای مدرن، دیدنی فیلم را با تجربه IMAX، به یک درجه بالاتر ارتقا می دهد. NOVO شعبه های زیادی دارد که تجربه IMAX را ارائه می نمایند و رنگ ها، کنتراست و صدای بسیار با کیفیت را به بیننده نوید م ی دهند. سینماهای IMAX مطمئناً برای ارائه برترین تجربه دیدن ساخته شده اند.

  • آدرس: مکان های مختلف در سراسر دبی، NOVO IMAX
  • وبسایت: novocinemas.com

VOX IMAX در مرکز خرید امارات

با مساحت 100000 فوت مربع، سینماهای VOX در مرکز خرید امارات یکی از بزرگ ترین مجتمع های سینمایی در خاورمیانه و برترین سینماهای دبی هستند. برترین و راحت ترین صندلی ها را به بیننده ارائه می دهند و با غوطه ور شدن در تجربه سه بعدی، به همراه صدا و کیفیت تصویر عالی به شما این فرصت را می دهند که از یک تجربه منحصر به فرد دیدنی فیلم لذت ببرید. صفحه نمایش های خمیده بزرگ را هم به این تجربه اضافه کنید.

  • آدرس: مرکز خرید امارات، VOX IMAX
  • وبسایت: voxcinemas.com

برترین سینما همراه رستوران در دبی

Dine-in Reel Cinemas در The Pointe

چرا باید غذاخوردن هنگام دیدنی فیلم خود به پاپ کورن، ناچو و هات داگ محدود گردد؟ اینجا رستوران و سینما یکجا جمع شده اند و یک غذای مفصل به سبک رستوران را در در حالی که از جدیدترین فیلم ها لذت می برید سرو می نمایند. سفارش های تنقلات، غذاهای اصلی، دسرها، و میلک شیک های غلیظ و خوشمزه در صندلی های غذاخوری شما سرو می شوند.

می توانید بدون قطع ارتباط چشمی با خط داستانی روی صفحه نمایش آغاز به خوردن غذاهای خوشمزه در یکی از برترین سینماهای دبی کنید. از پیش غذا، پیتزا و همبرگر گرفته تا دسر و نوشیدنی های تازه، صبحانه، ناهار یا شام را می توانید اینجا سفارش دهید.

  • آدرس: Reel Cinema در The Pointe
  • وبسایت:http://www.reelcinemas.com/

سینما GOLD

سینما GOLD برای هواداران فیلم و غذا مناسب است. اینجا می توانید از منوی غذاهای خوشمزه انواع خوراکی ها، از جمله پیش غذا، کلاسیک سینما، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی ها سفارش دهید. این منو شامل میگوهای کبابی، سالاد گوشت گاو تایلندی، گل کلم میسو ترد، سالاد مرغ دودی، گوشت گاو کوریزو هات داگ، پنیر کلاسیک مک ان، کاد برشته شده و چیزکیک پرتقالی شکلاتی یا پنکیک زغال اخته برای دسر و بسیار موارد خوشمزه دیگر است.

  • آدرس: لوکیشن های مختلف در دبی، سینما GOLD
  • وبسایت: voxcinemas.com/ways-to-watch/gold

ThEATre در VOX Cinemas Mall of the Emirates

سینماهای VOX در مرکز خرید امارات از برترین سینماهای دبی به شمار رفته و بسیار محبوب هستند. نه تنها به علت 14 صفحه نمایش موجود در سینما، سینمای بچه ها و تجربه IMAX، بلکه بعلاوه به علت TheTEAtre. این سینما / رستوران مشترک یکی از برترین تجربه های سینمایی در دبی است که سینما دوست ها مطمئناً از آن لذت خواهند برد. ظروف آبکاری شده، به علاوه صندلی های راحتی و پتو و بالش های ابریشمی از ویژگی های این سینما هستند.

  • آدرس: البرشا، مرکز خرید امارات، سینماهای VOX،
  • وبسایت: voxcinemas.com

Guy Fieris Kitchen & Bar movie screens by Reel Cinema

تقریباً به همان مقدار که فیلم مهم است، لذت بردن از غذا هم در این سینما اهمیت دارد. آشپزخانه و بار گای فیری در سینماهای ریل در جبل علی، غذاهای خوشمزه ای سرو می نماید که می توانید هنگام دیدنی جدیدترین فیلم های پرفروش دنیا آن ها را نوش جان کنید.

  • آدرس: جبل علی، مرکز تفریحی جبل علی، سینمای ریل

برترین تجربه های سینمایی در دبی

پلاتینیوم پلاس در BoxPark

دیدنی فیلم با امکانات Platinum Plus در BoxPark سینمای Roxy، در اتاقی مملو از صندلی های و نورپردازی های هنرمندانه قطعا تجربه جالبی خواهد بود. یک منوی قوی از بشقاب های داغ و بعلاوه میان وعده های معمول سینما، و سرویس میز ناچو وجود دارد. اینجا در یکی از برترین سینماهای دبی چند ساعتی را صرف دیدنی جدیدترین فیلم ها در یکی از مجلل ترین و برترین سالن های سینمایی کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 1002

به "لذت تماشا فیلم در سینماهای دبی با پیشرفته ترین امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت تماشا فیلم در سینماهای دبی با پیشرفته ترین امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید