مردان خیانتکار؛ نشانه هایی برای شناسایی مردان خیانتکار

به گزارش شهر ورزش، شناسایی نشانه های رفتاری مردان خیانتکار گاهی برای خانم ها به معمایی بزرگ تبدیل می شود. راه های گوناگونی برای حدس زدن درباره این موضوع وجود دارد که از جمله آن می توان به مخفی کاری، تماس های مخفیانه، خشونت و ... اشاره کرد.

مردان خیانتکار؛ نشانه هایی برای شناسایی مردان خیانتکار

همه زنان در یک رابطه نگران خیانت هستند اما در بسکمک از اوقات نمی توانند دقیق تشخیص دهند که آیا همسرشان در حال خیانت است یا خیر. خوشبختانه متخصصان برای این موضوع نشانه هایی را پیشنهاد می کنند. در این مقاله به نشانه های رفتاری مردان خیانتکار و این که بفهمید آیا شما حساس هستید یا همسرتان واقعا در حال خیانت است اشاره می کنیم.

به صورت مخفیانه تماس تلفنی برقرار می کند

همیشه هرکسی ممکن است نیاز به برقراری تماس به صورت خصوصی داشته باشد. با این حال اگر احساس کردید که این موضوع در حال تکرار بیش از حد است و همسرتان برای برقراری تماس مکررا به اتاق دیگری می رود، شاید تماسش بیش از یک تماس تلفنی عادی خصوصی باشد. این موضوع به خصوص در زمانی پررنگ می شود که این رفتار جدید باشد و سابقه نداشته باشد و یا این که در حال حاضر بر عکس قبل به صورت مکرر اجرا شده باشد.

تاریخچه پیام ها را از گوشی پاک می کند

افراد عموما پیام های گوشی خود را پاک نمی کنند مگر این که فضای گوشیشان پر شده باشد. اگر شریک زندگی شما همیشه پیام های قدیمی گوشیش را پاک می کند و یا بدتر از آن به محض این که مکالمه اش با کسی به پایان رسید آن را پاک می کند، شاید موضوع چیزی فراتر از ارسال پیام ساده باشد.

دارای حساب های کاربری زیادی در شبکه های اجتماعی است

اگر شما حساب ها و پروفایل های مخفیانه از همسر و یا شریک زندگیتان پیدا کردید، بدانید نشانه آنچنان خوبی نیست. به زبان ساده افراد در یک رابطه متعهدانه مانند ازدواج نیازی به ایجاد پروفایل های مخفیانه در شبکه های اجتماعی بدون آگاهی همسرشان ندارند. زمانی که چنین پروفایل هایی را یافتید زمانیست که باید نگران باشید.

از جمع های خانوادگی و محبت آمیز فرار می کند

خیانت چه فیزیکی و چه عاطفی باشد باعث می شود افراد زمان بسیار کمتری را با خانواده و دوستان بگذرانند. اگر احساس کردید همسرتان از جمع های خانوادگی دوری می کند و یا جمع های محبت آمیز را فراموش کرده است و با این حال زود از خانه خارج می شود و با توجیهات کاری بسیار دیر وقت به خانه می آید احتمال این وجود دارد که این زمان ها با کس دیگری چه از طریق تلفن، چه از طریق کامپیوتر و چه به صورت حضوری طی می شود.

ناگهان زمان زیادی را با فرد دیگر صرف می کند

اگر همسر شما اتفاقی زمان زیادی را با یک همکار، دوست و یا یک آشنا صرف می کند به خصوص آنکه این فرد از جنس مخالف باشد، شاید نیاز است که زمانی را برای بررسی این رابطه صرف کرده و متوجه شوید آیا خیانتی در کار است یا خیر.

به صورت مکرر به کسی کادو می دهد یا داوطلبانه به کسی کمک می کند

اگرچه این که کسی به دوستان، خانواده و یا حتی غریبه ها کادو بدهد بسیار کار خوبیست اما اگر همسر شما به صورت مکرر برای کسی کادو می دهد مخصوصا آن که هدیه ها گران قیمت باشند و یا این که به صورت مکرر و برای موارد گوناگون به کسی کمک کند، باید زمانی را برای بررسی دقیق تر این موضوع کنار بگذارید شاید خیانت عاطفی در میان باشد.

بیشتر بخوانید: آیا خیانت به همسر تنها داشتن رابطه نامشروع جنسی است؟

مرد خیانتکار شما را مانند قبل قبول نمی کند

گاهی اوقات میزان مهر و محبت مشترک در زندگی، به دلیل وجود ارتباطات ضعیف کاهش می یابد که از نمونه های آن می توان به مسائل حل نشده و یا نزاع های قبلی اشاره کرد. اما اگر این دلایل وجود نداشته باشد و این رفتار عجیب و غریب به نظر برسد و در عین حال همسر شما بخواهد با بهانه های غیر عادی شما را طرد کند باید از این رفتار به عنوان یک نشانه یاد کنید. در کمترین حالت شما مسئله ای در روابط عاطفی خود دارید که باید به درستی توسط خودتان شناسایی شود.

مردان خیانتکار به شدت پنهان کاری می کنند

زمانی که همسر شما در تفکر خود راجع به حریم شخصی اش دچار تغییرات ناگهانی می شود و هیچ وقت شما به عنوان همسر اجازه دانستن آن رازها را ندارید و نباید بدانید چه کسی پشت تلفن با همسرتان صحبت می کند و البته مطمئن هستید که پای یک سورپرایز مانند سالگرد ازدواج و یا تولدتان و یا هر سورپرایز دیگری در میان نیست باید کمی به رفتار همسرتان بیشتر دقت کنید.

زمان طولانی تری به بیرون از خانه می رود

آیا همسر شما مثلا به پیاده روی نیم ساعته روزانه خود می رود اما این پیاده روی اخیرا به جای نیم ساعت به یک ساعت و نیم تبدیل شده است؟ آیا او ناگهانی تصمیم به پیاده روی می گیرد؟ در این حالت و حالات مشابه چندباری با همسرتان به پیاده روی بروید.

به شدت عصبانی می شود

عصبانیتی که به خشونت تبدیل شود برای همه ما زجرآور است. شریک زندگی شما ممکن است نا صبورانه و با بی ادبی با شما برخورد کند و یا این که نظارت را روی شما به صورت غیر عادی افزایش دهد و با این حال شما احساس کنید که دلیل ناراحتی غیر عادی او را متوجه نمی شوید. البته در برخی افراد نتیجه عکس نیز وجود دارد یعنی در مواقع خیانت به جای عصبانیت، همسر شما دچار شادی غیر عادی می شود.

بیشتر بخوانید: خشونت خانگی علیه زنان به چه معناست؟

به طور غیر عادی به ظاهرش می رسد

شاید شما به این نتیجه برسید که همسرتان هیچ موقع به اندازه الان به ظاهر خود نمی رسیده است. اگر همسر شما به یک منبع عشقی و محبت جدید رسیده باشد طبیعتا ایجاد ظاهری جذاب برای خودش در مواجهه با عشق جدید مهم است. در این حالت نیز باید حواستان را بیشتر جمع کنید.

همه موارد یاد شده می توانند نشانه یک مرد خیانتکار باشند اما هیچ کدام از آن ها به تنهایی چیزی را اثبات نمی کند و باید به کمک نشانه های گوناگون به آنچه در ذهنتان است مطمئن شوید و سپس اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که نباید دچار وسواس فکری و حساسیت بیش از حد شوید چون ممکن است باعث شود بدون دلیل به نتیجه ای برسید که صحیح نباشد.

نظر شما چیست؟ آیا موارد بالا را قبول دارید؟ دیدگاه های خود را با مخاطبان خبرنگاران در میان بگذارید.

برگرفته از: huffingtonpost

منبع: setare.com
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 87

به "مردان خیانتکار؛ نشانه هایی برای شناسایی مردان خیانتکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان خیانتکار؛ نشانه هایی برای شناسایی مردان خیانتکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید