معرفی گروه بی تی اس bts

به گزارش شهر ورزش، بی تی اِس -BTS، مخفف (Beyond The Scene) در زبان کره ای: 방탄소년단 نام یک گروه هفت نفره کره ای است که با نام بنگتن بویز Bangtan Boys نیز شناخته می گردد. این هفت پسر جوان که هنر اصلی انها خوانندگی (پایکوبی) است در سال 2010 زیر نظر شرکت بیگ هیت اینترتینمنت Big Hit Entertainment جذب و استخدام شدند و در سال 2013 آغاز به کار کردند. هرچند که اعضای نهایی گروه در سال 2012 تعیین شد و 7 نفر به طور قطع انتخاب شدند.

معرفی گروه بی تی اس bts

اعضای گروه BTS شامل است از

کیم نام-جون (RM)

کیم نام جون (Kim Nam-joon) که با نام هنری ار-ام (RM) هم شناخته می گردد متولد 12 سپتامبر 1994 میلادی (21 شهریور 73) اهل کره جنوبی است. او اولین نفری است که به گروه بی تی اس پیوست و رپر، ترانه سرا و آهنگساز است. همچنین به زبان انگلیسی مسلط بوده و لیدر گروه بی تی اس است. RM علاوه بر فعالیت هایش در گروه BTS به صورت انفرادی هم فعالیت هایی دارد و تا به امروز برای 162 آهنگ ترانه سرایی و آهنگسازی نموده است.

کیم سوک-جین (Jin)

کیم سوک جین (Kim Seok-jin) که با نام جین (Jin) هم شناخته می گردد متولد 4 دسامبر 1992 (13 آذر 71) اهل کره جنوبی (گواچون استان گیونگی-دو) است. جین پیش از پیوستن به گروه بی تی اس در رشته بازیگری تحصیل نموده است و تصمیم داشت برای بازیگری به کمپانی دیگری بپیوندد، تا اینکه کمپانی بیگ هیت پیشنهاد متفاوتی به او می دهد. جین اکنون ترانه سرا ، وکالیست و بزرگترین فرد گروه از لحاظ سنی است.

جین در تی سی کندلر (TC Candler) سال 2019 رتبه 44 از 100 چهره برتر را کسب کرد.

مین یون-گی (Suga)

مین یون-گی (Min Yoon Gi) که با نام هنری شوگا (Suga) هم شناخته می گردد متولد 9 مارس 1993 (18 اسفند 71) است. شوگا رپر، ترانه سرا و آهنگساز است و علاوه بر فعالیت هایش در گروه BTS به عنوان آهنگساز و ترانه سرا برای دیگر خوانندگان هم فعالیت هایی دارد. او تا به امروز آهنگساز و ترانه سرای بیش از صد اثر بوده است. شوگا برای کارهای انفرادی اش از اسم مستعار آگوست دی (Agust D) استفاده می نماید.

جانگ هو-سوک (J-hope)

جانگ هو-سوک (Jung Ho-seok) که با نام هنری جی هوپ J-Hope هم شناخته می گردد متولد 18 فوریه 1994 (29 بهمن 72) است. جی-هوپ رپر، وکالیست فرعی، ترانه سرا، آهنگساز و یکی از بهترین پایکوبینده های گروه است است. جی هوپ پیش از پیوستن به BTS، عضو گروهی زیرزمینی برای پایکوبی بود.

علاقه شدید جی-هوپ به پایکوبی او را به کوشش برای خوانندگی و تست دادن برای کمپانی بیگ هیت مشتاق کرد. جانگ هو-سوک پس از RM و شوگا سومین نفری است که به گروه BTS پیوست.

پارک جی-مین (Jimin)

پارک جی-مین (Park Ji-min) که با نام جیمین (Jimin) هم شناخته می گردد متولد 13 اکتبر 1995 (21 مهر 74) است. جیمین وکالیست، ترانه سرا و پایکوبینده است. او در دبیرستان هنر تحصیل نموده و به آموزش پایکوبی های پاپینگ و لاکینک پرداخته است و همچنین بهترین پایکوبینده مدرن مدرسه خود بوده است.

تا اینکه یک روز یکی از معلمان او، جیمین را به تست دادن برای کمپانی بیگ هیت تشویق می نماید و او در سال 2012 به عنوان کارآموز پذیرفته می گردد و در سال 2013 به عنوان یکی از اعضای BTS شروع به کار می نماید.

جیمین در تی سی کندلر سال 2019،رتبه 19 از 100 چهره برتر را کسب کرد.

کیم ته-هیونگ (V)

کیم ته-هیونگ (Kim Tae-hyung) که با نام هنری وی V هم شناخته می گردد متولد 30 دسامبر 1995 (9 دی 74) است. V وکالیست ، ترانه سرا و بازیگر است. او در کودکی علاقه زیادی به خوانندگی و نواختن ساکسیفون داشت. تا اینکه یک روز ته-هیونگ برای حمایت یکی از دوستانش به همراه او به کمپانی بیگ هیت می رود تا دوستش تست بدهد، اما یکی از کارکنان بیگ هیت با دیدن ته-هیونگ او را تشویق می نماید که او هم تست بدهد و همین مسئله او را به عضوی از گروه BTS بدل کرد.

جئون جونگ-کوک (Jungkook)

جئون جونگ-کوک (Jeon Jung-kook) که با نام جیمین (Jungkook) هم شناخته می گردد به لحاظ سنی کوچک ترین عضو BTS و متولد 1 سپتامبر 1997 (10 شهریور 76) است. جونگ کوک وکالیست و ترانه سرا است. او در کودکی آرزو داشت که بازیکن بدمینتون باشد، اما بعدا با دیدن خواننده G-Dragon در تلویزیون تصمیم گرفت که به این حرفه بپردازد.

او در سال 2011 در یک برنامه استعدادیابی در شهر دگو شرکت کرد و در حالی که تصور می کرد انتخاب نخواهد شد از 7 کمپانی موسیقی دعوتنامه دریافت کرد. جونگ کوک در نهایت با دیدن RM کمپانی بیگ هیت را انتخاب کرد.

افتخارات

بی تی اس با فروش بیش از 20 میلیون آلبوم در جدول موسیقی گائون، پرفروش ترین گروه هنرمند در تاریخ کرهٔ جنوبی است و آلبوم نقشهٔ روح: 7 پرفروش ترین آلبوم این کشور است.

این گروه نخستین و تنها گروه هنرمند آسیایی و غیرانگلیسی زبان است که هنرمند سال دنیا آی اف پی آی (2020) نامیده شد و در فهرست تورهای برتر هنرمندان در دههٔ 2010 بیلبورد (در رتبهٔ 45) نهاده شد.

تورهای bts

  • تور گلولهٔ سرخ سال 2014-2015
  • تور ژاپنِ بیدار شو: چشمانت را باز کن سال 2015
  • تور زیباترین لحظه در زندگی روی صحنه سال 2015-2016
  • تور بال ها 2017
  • تور دنیای عاشق خودت باش 2018-2019
  • تور نقشهٔ روح 2020

در حین اجرای تور دنیای عاشق خودت باش، اولین گروه هنرمند آسیایی و غیرانگلیسی زبان بود که در استادیوم ومبلی به اجرا پرداخت و تمام بلیط های آن را فروخت و با برگزاری کنسرت در استادیوم رز بول، رکورد پردرآمدترین فعالیت در تاریخ این استادیوم را شکست.

بی تی اس به عنوان -رهبران نسل بعد- بر روی جلد بین المللی مجله تایم ظاهر شد، همچنین در فهرست های 25 فرد تأثیرگذار اینترنت (2017-2019) و 100 فرد تأثیرگذار در دنیا (2019) این مجله نیز نهاده شد و عنوان شاهزاده گان پاپ به آن ها داده شد.

شاهزاده گان پاپ

فوربز کره از بی تی اس به عنوان تاثیرگذارترین چهره های کره در سال 2018 و 2020 نام برد، همچنین بی تی اس به عنوان یکی از پردرآمدترین چهره های دنیا، در رتبه 43 از 100 ستارهٔ ثروتمند فوربز (2019) جای گرفت.

فوربز کره

طبق گزارش هایی در سال 2019، بی تی اس سالانه بیش از 4.65 میلیارد دلار، یعنی 0.3 درصد از فراوری ناخالص داخلی کشور، برای اقتصاد کره جنوبی ارزش دارد و یک نفر از هر 13 گردشگر خارجی را به کره جنوبی جذب می نماید. بی تی اس همچنین یکی از عوامل اصلی افزایش ناگهانی فروش دنیای موسیقی به 19 میلیارد دلار در سال 2018 بود.

به دنبال تأسیس کمپین ضد خشونت عاشق خودم هستم که با مشارکت یونیسف صورت گرفته بود؛

یونیسف bts

اعضای بی تی اس به عنوان سخنران در هفتاد و سومین و هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافتند و جوان ترین افرادی بودند که به خاطر مشارکتشان در گسترش فرهنگ و زبان کره ای، نشان لیاقت فرهنگی را از رئیس جمهور کرهٔ جنوبی دریافت کردند.

بهترین آهنگ های بی تی اس که فوق العاده عمل کردند شامل است از:

  • پسری با عشق (Boy With Luv)
  • آیدول (Idol)
  • دی ان ای (DNA)
  • عشق تقلبی (Fake Love)
  • مایک دراپ (Mic Drop)
  • خون، عرق و اشک ها (Blood, Sweat & Tears)
  • نجاتم بده (Save Me)
  • برای من حرومش کن (Waste It on Me)
  • درستش کن (Make It Right)
  • بهت احتیاج دارم (I Need You)

لوگوی بی تی اس

لوگوی بی تی اس را می توان یکی از منابع مهم درامد گروه محسوب کرد چرا که این لوگو را میتوان بر روی بسیار از محصولات مشاهده کرد همانند کیف، کفش، لباس، لوازم تحریر، کلاه ، عروسک ، جواهرات و …

لباس ورزشی با لوگوی بی تی اسلایت بمب های گروه بی تی اس مخصوص کنسرتدستبند با طرح عروسک های بی تی اسمحصولات ارایشی بهداشتی بی تی اس

نمونه فراوریات داخلی کشور با لوگوی بی تی اس

کیف با طرح بی تی اسماگ با طرح لوگو و امضای اعضای بی تی اسلباس با طرح بی تی اسپیکسل های طرح بی تی اس

بیشتر هواداران گروه بی تی اس (ارمی army) علاقه مند به خریدن این محصولات با لوگو و تصاویر افراد گروه هستند، از همین جهت فروشندگان این محصولات به وسیله ارمی ها می توانند درامد خوبی به دست اورند. گر چه محصولات اورجینال بسیاری وجود دارد اما موارد غیر اصل بسیاری هم فراوری میشوند.

لوگوی army یا فن های بی تی اس

این لوگو مخصوص هواداران بی تی اس است و از طرفی کامل کننده لوگوی اصلی است که وابستگی و اتحاد بین گروه و هواداران را به نمایش می گذارد.

 
منبع: هفت گنج
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 250

به "معرفی گروه بی تی اس bts" امتیاز دهید

34 کاربر به "معرفی گروه بی تی اس bts" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گروه بی تی اس bts"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید