مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)

به گزارش شهر ورزش، از مهمترین مکانهایی که در بازدید از رومن فروم در تور ایتالیا می توانید ببینید می توان معبد Antoninus Pius، معبد Castor و Pollux، معبد Saturn، طاق Septimius Severus، ساختمان Curia، معبد Vesta، خانه الهه ها و طاق Titus را نام برد. Curia، محل ملاقات سنای روم، یکی از حفظ شده ترین ساختمان های رومن فروم است. این سازه وقتی در قرن هفتم به یک کلیسا تبدیل شد، از آسیب های بیشتر در امان ماند. این ساختمان ساده و بدون تزئینات (هم در داخل و هم در بیرون) می توانسته 300 سناتور را در خود جای دهد.

مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)

بلیت رومن فروم 12 یورو قیمت داشته و یک بلیت دو روزه است و شامل بازدید از تپه Palatine و Colosseum نیز می شود و می توانید آن را در هر یک از این سه محل خریداری کنید. وقتی به ایتالیا می روید اگر به تنهایی خواستید از این مکان ها دیدن کنید می بایست این بلیت را تهیه کنید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید با این بلیت دو بار وارد هر یک از این مکان ها شوید. بهترین زمان برای بازدید از این مکانها، برای این که با صف ها و انبوه جمعیت روبرو نشوید صبح های زود و حول و حوش ظهر است. این زمان بسیاری از مسافران، برای ناهار این مکان را ترک می کنند. برای بازدید از رومن فروم، کفش راحتی همراه داشته باشید. میدان رومی محوطه ای بزرگ و پوشیده شده با سنگ های ناهموار است. بیشتر محوطه رومن فروم سایه ندارد بنابراین سعی کنید کلاه و مقدار زیادی آب همراه ببرید.

میدان رومی (با نام لاتین Forum Romanum) میدانی (محوطه عمومی) به شکل مستطیل است که با خرابه های چندین ساختمان دولتی باستانی از زمان روم باستان احاطه شده است و در حال حاضر در مرکز شهر رم قرار دارد. این محل باستانی، برای قرن ها مرکز زندگی عمومی رومیان بوده است. این جا مکانی برای جشن گرفتن و بزرگداشت پیروزی ها و رای گیری ها، محلی برگزاری سخنرانی های عمومی و محاکمه جنایتکاران، مسابقات گلادیاتورها و مرکز امور بازرگانی روم باستان بوده است. رومن فروم که در دره کوچکی بین تپه های Palatine و Capitoline قرار گرفته، امروزه تنها مجموعه ای گسترده از خرابه های ساختمان های باستانی است که هر سال 4.5 میلیون توریست تور اروپا را به سمت خود جلب می کند.

منبع مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 506

به "مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید