مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند

به گزارش شهر ورزش، Mor Hin Khao که مساحتی حدود 200 کیلومتر مربع دارد، نام یک منطقه کوهستانی است. جنگل های این منطقه جزو حوزه حفاظت شده هستند و این مکان از جمله مکان های زیبای تور تایلند است که دارای تنوع گسترده ای از جاذبه های طبیعی مانند صخره ها و پرتگاه ها وصخره های عجیب و غریب می باشد.

مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند

نام Klong Song Nam یا Khlong Song Nam در زبان تایلندی به معنای دو راه آب است. تالاب زیبای Tha Pom در استان کرابی تایلند واقع شده است. در این مکان می توانید طلاقی آب روان و جاری و آب دریا از جنگل های مانگرو را مشاهده کنید و یکی از مناطق دیدنی تور تایلند است.

این غار در بخش شمالی کشور تایلند و در استان مائه هونگ سون قرار دارد. جذابیت و زیبایی این غار به دلیل وجود گلفهشنگ های درخشان و پر زرق و برق آن است. جداره های درخشان این غار همانند الماس می درخشند.

این پارک یکی از پارک های ملی خاص تور تایلند است که در استان های Loei، پیتسانولوک، پتچابون قرار دارد. از ویژگی های بارز این پارک ملی می توان به کوهستان های پرشیب با مجموعه ای از جاذبه های طبیعی زیبا و اماکن تاریخی اشاره کرد. این پارک دربردارنده انواع سازه های طبیعی سنگی است که پوشیده از کل های ارکیده، قارچ، سرخس، خزه و گل های فصلی هستند.

منبع مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 619

به "مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید