ملایی: امیدوارم ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش شهر ورزش، رئیس فدراسیون همگانی گفت: امیدوارم در چهار سال آینده انشالله ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار بگیرد.

ملایی: امیدوارم ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش خبرنگاران، افشین ملایی، رئیس فدراسیون همگانی در حاشیه مراسم هفته تربیت بدنی گفت: این هفته را به آحاد ملت تبریک می گویم. ما با حضور دولت آقای رئیسی امیدواریم نگاه جدیدی به ورزش همگانی و ورزشی که سلامت 83 میلیون ایرانی را تضمین می نماید، داشته باشد. ما این نوید را از صحبت های سجادی شنیدیم و در چهار سال آینده انشالله ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: قطره ای از فعالیت های علمی و مجذوب نماینده کشور را مشاهده کردید و امیدوارم با حضور دکتر سجادی و معاونت وی چنین رویدادهایی را در سراسر کشور به مقدار کافی برای ایجاد زمینه مشارکت مردم استفاده کنیم تا مشکل کم تحرکی در ورزش را رفع کنیم و بانوان عزیز شادابی بیشتری را تجربه نمایند.

ملایی توضیح داد: فدراسیون ورزش های همگانی با 63 انجمن، کمیته و گروه دارای مجذوب نمایندهیت های انحصار به فردی است که ما فقط توانستیم 12 ایستگاه را با توجه به قابلیت های اجرا، به نمایش بگذاریم و امیدوارم بتوانیم تمام توان و ظرفیت فدراسیون را در تمام استان ها با یاری وزیر ورزش که نگاه علمی دارند، ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 529

به "ملایی: امیدوارم ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی: امیدوارم ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید