نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر

به گزارش شهر ورزش، خبرنگاران/سمنان معاون استاندار سمنان با اشاره به رنگ بندی های کرونایی جدید در این استان، نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و حضور کارکنان این استان در محل خدمت در طی هفته پیش رو را اظهار داشت.

نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر

✅ طی بخشنامه ای به ادارت کل استان اعلام شد :

???? نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت در طی هفته آینده

فاطمه منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارسال بخشنامه ای به ادارات کل استان نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت را در هفته آینده گفت .

وی از شرایط رنگ بندی نارنجی برای شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان اطلاع داد و اضافه نمود: پنج شهرستان دیگر استان در شرایط رنگ بندی زرد کرونایی هستند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به شروع به کار دستگاه های اجرایی بعد از تعطیلی روز طبیعت گفت: شرایط حضور کارکنان دستگاههای اجرایی در هفته آینده از 14 فروردین ماه 1400 لغایت 20 فروردین ماه 1400 منطبق با شرایط جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند 4 بخشنامه شماره 374899 است.

وی توضیح داد: فعالیت دستگاههای اجرایی مستقر در شهرستان های سمنان ، شاهرود و دامغان با شرایط نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه های اجرایی استان نیز تا 50 درصد معین می شود .

منصوری ادامه داد: در هفته آینده کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان با شرایط نارنجی حداکثر با 20 نفر مجاز است.

وی اضافه نمود: حضور تمامی کارکنان ادارات و دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت های اساسی در شهرستان های با شرایط زرد در طی هفته آینده الزامی بوده و در سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان ها نیز می بایست با دو سوم کارکنان خود خدمات مورد احتیاج مردم را ارائه نمایند.

معاون استاندار یادآوری کرد: ماموریت های غیر ضروری کارکنان دولت در طی هفته آینده در شهرستان های زرد کرونایی لغو و برگزاری جلسات در فضای بسته نیز با رعایت کلیه ضوابط و الزامات حداکثر تا سقف 30 نفر مجاز خواهد بود .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 243

به "نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید