نهایی کردن لباس کاروان ورزش ایران به سال آینده موکول شد!

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، در حالی که قرار بود لباس کاروان ایران برای حضور در المپیک 2020 توکیو در نشست چهارشنبه مسئولان ورزش رونمایی گردد، اما بنا بر دلایلی که گفته می گردد مخالفت یکی از مسئولان کاروان با این رونمایی بوده است به زمان دیگری موکول شد. این موضوع را خبرنگاران در گزارشی با عنوان ترس از رونمایی پردردسر لباس کاروان ایران / گِره بقچه ها باز نشد! مورد آنالیز واقع شده است.

نهایی کردن لباس کاروان ورزش ایران به سال آینده موکول شد!

ساعاتی پس از انتشار گزارش مهر سایت کمیته ملی المپیک در خبری که در این مورد منتشر کرد نوشت: آخرین جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، معاونین و مدیران وزارت ورزش و کمیته عصر امروز چهارشنبه در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

در سرانجام این جلسه حاضرین از نمایشگاه رونمایی از هویت بصری کاروان اعزامی به المپیک توکیو 2020 و نمونه های طراحی لباس برای کاروان اعزامی به المپیک بازدید کردند.

طرح لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو هنوز نهایی نشده و فرایند طراحی و تصویب همچنان ادامه دارد. در جلسه سال آینده ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی درباره این موضوع بحث، آنالیز و تصمیم گیری خواهد شد.

کمیته ملی المپیک در این مورد تاکید نموده است که رونمایی از لباس نهایی کاروان ایران در توکیو، بهار سال 1400 طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و اهالی ورزش انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 221

به "نهایی کردن لباس کاروان ورزش ایران به سال آینده موکول شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهایی کردن لباس کاروان ورزش ایران به سال آینده موکول شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید