هانتر بایدن: ترامپ یک مرد رذل است ، ترامپ در 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود

به گزارش شهر ورزش، خبرگزاری خبرنگاران-ترامپ و همسرش با وب سایتشان بار دیگر بازگشتند تا از همان ابتدا، باز هم جنجال بیافرینند.

هانتر بایدن: ترامپ یک مرد رذل است ، ترامپ در 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین و ملانیا ترامپ همسرش وب سایتی را به اصطلاح برای هوادارانشان ایجاد کرده اند تا به قول خودشان افکار، درخواست ها و خوش و بش ها را به اشتراک بگذارند. نام این سایت 45 آفیس 45office.com است.

ترامپ می گوید این بخشی از تعهد وی برای قرار دادن آمریکا در جایگاه نخست است.

این زوج گفتند: رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ و خانم ملانیا ترامپ خوشحال هستند که از راه اندازی 45Office.com خبر می دهند.

آنها اضافه کردند: وب سایت رسمی چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده به افراد امکان می دهد مکاتبات، برنامه زمانبندی و پرس و جوهای مطبوعاتی را برای رئیس جمهور و خانم ترامپ ارسال کنند. رئیس جمهور و خانم ترامپ به طور مداوم با روحیه پایدار مردم آمریکا تقویت می شوند و آنها منتظرند تا در تماس باشند.

ترامپ همچنین برای بیرون فرستادن پیام های خود به دنبال سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای اشتراک آنها است. وی تا به امروز از حساب ایمیل وب سایت 45 آفیس استفاده کرده است تا نظرات سیاسی خود را در دسترس بگذارد.

در صفحه نخست این وب سایت تصاویری از ترامپ در موقعیت های مختلف بارگیری شده است.

دخالت ترامپ در کار دانش و دانشمندان برایش دردسرساز شد

دولت آمریکا قصد دارد درباره دخالت احتمالی ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در کار دانشمندان تحقیق کند.

به گزارش روسیا الیوم، کاخ سفید گفت که تیمی را برای انجام تحقیقات درباره دخالت های احتمالی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در کار دانشمندان تشکیل می دهد.

این مساله در نامه ای که دولت آمریکا به مسئولان دستگاه های دولت های فدرال طی روز گذشته فرستاده، آمده است.

در این نامه آمده است: بازگرداندن سلامت دانش و حفظ آن نیازمند مشارکت دانشمندان از دستگاه های دولتی مختلف است که دیدگاه های خود را در این زمینه ارائه کنند.

یکی از اهداف این تحقیقات مشخص کردن این مساله است که آیا دولت سابق اجازه دخالت های سیاسی در امور دانش و دانشمندان در ایالات متحده آمریکا را داده است یا نه

در همین حال، بوستون هرالد درباره رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت که او بازگشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین و ملانیا ترامپ همسرش وب سایتی را به اصطلاح برای هوادارانشان ایجاد کرده اند تا به قول خودشان افکار، درخواست ها و خوش و بش ها را به اشتراک بگذارند. نام این سایت 45 آفیس 45office.com است.

ترامپ می گوید این بخشی از تعهد وی برای قرار دادن آمریکا در جایگاه نخست است.

این زوج گفتند: رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ و خانم ملانیا ترامپ خوشحال هستند که از راه اندازی 45Office.com خبر می دهند.

آنها اضافه کردند: وب سایت رسمی چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده به افراد امکان می دهد مکاتبات، برنامه زمانبندی و پرس و جوهای مطبوعاتی را برای رئیس جمهور و خانم ترامپ ارسال کنند. رئیس جمهور و خانم ترامپ به طور مداوم با روحیه پایدار مردم آمریکا تقویت می شوند و آنها منتظرند تا در تماس باشند.

ترامپ همچنین برای بیرون فرستادن پیام های خود به دنبال سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای اشتراک آنها است. وی تا به امروز از حساب ایمیل وب سایت 45 آفیس استفاده کرده است تا نظرات سیاسی خود را در دسترس بگذارد.

در صفحه نخست این وب سایت تصاویری از ترامپ در موقعیت های مختلف بارگیری شده است.

اوایل دوشنبه شب او با استفاده از این ایمیل به پزشکان برتر متخصص در زمینه ویروس کرونا - دکتر دبورا بیرکس و دکتر آنتونی فائوچی - که یکشنبه شب او را به شدت مورد انتقاد قرار داده بودند، تاخت.

ترامپ اخیراً گفته است که قصد دارد بار دیگر در سال 2024 کاندیدای انتخابات دفتر بیضی شکل شود، اما تمرکز فوری او در حال حاضر بر انتخابات میان دوره ای و کمک به جمهوری خواهان است تا کنترل سنا و احتمالاً مجلس را دوباره بدست آورند.

وی همچنین از همه خواست که واکسن بزنند.

رئیس جمهور سابق آمریکا از شبکه های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک اخراج شده است. حساب های کاربری او در توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام در واپسین روزهای حضورش در کاخ سفید مسدود شد.

چرا ترامپ از شبکه های اجتماعی منع شد؟

روز ششم ژانویه در حالی که کنگره آمریکا در آستانه تایید ریاست جمهوری جو بایدن بود، صدها نفر از هواداران ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند.

بعد از آن که ترامپ، مهاجمان را وطن پرست خواند، توئیتر دسترسی او به حسابش را به مدت 12 ساعت مسدود کرد.

توئیتر همان زمان هشدار داد که اگر دونالد ترامپ یک بار دیگر قواعد این شبکه را نقض کند، حساب او را به صورت دائمی تعلیق خواهد کرد.

ترامپ بعد از دسترسی دوباره به حسابش در توئیتر، دو توییت تازه کرد که باعث شد حسابش بسته شود.

توئیتر گفت محتوای هر دو توئیت را ناقض سیاست های مربوط به ترویج خشونت این شبکه تشخیص داد.

حساب ترامپ در فیس بوک، اسنپ چت و توئیچ (شبکه اجتماعی گیمرها) هم تعلیق شده است.

هانتر بایدن: ترامپ یک مرد رذل است

رسانه ها گزارش دادند، هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در کتاب خاطرات جدیدش که به زودی روانه بازار می شود، دونالد ترامپ را یک مرد رذل با ماموریتی رذیلانه توصیف کرده است.

به گزارش روزنامه گاردین، هانتر بایدن 51 ساله، پسر جو بایدن، یک وکیل و تاجر است که از زمانی که رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ و خود این رئیس جمهور سابق آمریکا برای کسب اطلاعات مربوط به معاملات تجاری وی در اوکراین به منظور استفاده از آن در کمپین انتخابات 2020 تلاش کردند، هدف حمله جمهوریخواهان قرار گرفته است.

هانتر بایدن در کتاب خاطراتش تاکید می کند که در پیوستن به هیات مدیره شرکت گازی اوکراینی بوریسما در آوریل 2014 هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده است؛ شرکتی که محور این مناقشه مربوط به اوکراین است.

او این مناقشه را شدیدا و به طرزی قابل توجه پیش پا افتاده خوانده است. با این حال او می گوید که دیگر چنین کاری نخواهد کرد.

به گفته پسر جو بایدن، نقش این شرکت به عنوان سدی در برابر تجاوزگری روسیه تحت رهبری ولادیمیر پوتین الهام بخش بوده هر چند که حقوق ماهانه بالای دریافتی از آن نیز یکی از عوامل تصمیم او بوده است. او می گوید، از نظر شرکت بوریسما، نام خانوادگی مشهور او مثل طلا بوده است.

او می نویسد: صریح تر بگویم، حضور یک فرد از خانواده بایدن در هیات مدیره شرکت بوریسما یک تو دهنی بلند و انکار نشدنی به پوتین به حساب می آمد.

جستجوی جولیانی برای یافتن اطلاعات رسواکننده علیه بایدن و پسرش منجر به مطرح شدن نخستین پرونده استیضاح دونالد ترامپ شد؛ استیضاحی که در خاتمه به تبرئه ترامپ انجامید. حملات جمهوریخواهان به هانتر بایدن ادامه یافته و روی معاملات تجاری او و همچنین مسائل زندگی شخصی اش نظیر درگیر شدن با اعتیاد به الکل و مواد مخدر و تصمیم اخیرش برای خرید یک سلاح گرم در ارتباط با یک مناقشه خانوادگی تمرکز یافته اند.

هانتر بایدن در کتاب خاطراتش به اسم چیزهای زیبا هم به مسائل شخصی و هم به مسائل دیگر همچون مرگ مادر و خواهرش در تصادف خودرو در سال 1973 و مرگ برادر بزرگترش بو بایدن، در اثر سرطان مغزی در سال 2015 می پردازد. این کتاب قرار است هفته آینده منتشر شود.

او به توصیف احساسش از اینکه انگار در برابر یک طوفان سیاسی بر سر منافع تجاری اش قرار گرفت می پردازد؛ منافعی که به گفته او گاهی به طرزی اجتناب ناپذیر با فعالیت پدرش به عنوان معاون رئیس جمهور در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما تلاقی پیدا می کرد. هانتر بایدن می نویسد: من تبدیل به معکمک برای ترس دونالد ترامپ از اینکه دوباره در انتخابات پیروز نشود شدم. او روی تئوری های توطئه باطل درباره فعالیت من در اوکراین و چین اصرار می کرد با این وجود که بچه های خود او در چین و روسیه میلیونها دلار پول به جیب زدند و مدیر سابق کمپینش (پل مانافورت) به خاطر پولشویی چند میلیونی در اوکراین به زندان افتاد.

هانتر بایدن نوشته است، ترامپ معتقد بوده اگر بتواند او را و متعاقب آن پدرش را نابود کند، می تواند هر کاندیدای دیگری از هر حزبی را از بین ببرد و به این ترتیب توجه را از رفتار مفسدانه خودش منحرف کند.

پسر رئیس جمهور آمریکا با اذعان به این که نام خانوادگی اش در تجارت به او کمک کرده، می نویسد: من اریک ترامپ یا دونالد جونیور ترامپ نیستم. من برای کسی غیر از پدرم کار کرده ام. من با اتکا به خودم خودم را بالا کشیدم و سقوط کردم.

هانتر بایدن از ترامپ به خاطر تلاش برای حمله به پدرش در زمان مناظرات انتخاباتی اکتبر گذشته انتقاد کرده و می نویسد، ترامپ با بی رحمی انحصاری خود روی تنها کارتی که همواره با آن بازی کرده یعنی حمله کردن، مانور داد.

او می گوید، لیندسی گراهام، سناتور ایالت کارولینای جنوبی یک دوست خانوادگی قدیمی از دوران خدمت طولانی جو بایدن در مجلس سنا است اما درست در جلوی چشمان من تبدیل به سگ دست آموز ترامپ شد و به بیرحمانه ترین، بدبینانه ترین و خودخواهانه ترین شکل ممکن به من و پدرم افترا زد.

هانتر در کتابش مطالبی را از خانواده بایدن نقل می کند از جمله یک موقعیت که در آن پدرش برای ترک اعتیاد او تلاش کرده و دو مشاور یک مرکز ترک اعتیاد را به منزل خانوادگی آنها در ایالت دلاوِر آورد.

همچنین هانتر نوشته که یک رابطه عاشقانه کوتاه مدت با همسر بیوه شده برادر فوت کرده اش بعد از فوت او داشته است.

ترامپ در 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بعید نمی داند که در سال 2024 یکبار دیگر برای بدست آوردن کرسی ریاست جمهوری کشور مبارزه کند.

دونالد ترامپ این بیانیه را در مصاحبه با عروس خود لارا ترامپ در برنامه شو آنلاین The Right View گفت که در کانال یوتیوب منتشر می شود.

در گفتگوی 18 دقیقه ای رئیس جمهور سابق ایالات متحده به این سوال که آیا امیدی وجود دارد که او در انتخابات سال 2024 شرکت کند، پاسخ مثبت داد.

ترامپ در یکی از اولین مصاحبه های خود پس از تغییر در دولت آمریکا گفت: ما امیدواریم. ما کشورمان را دوست داریم. همه ما در مقابل کشورمان مسئولیم اما اکنون باید به کشور کمک کنیم.

ترامپ: من همه جهان را نجات دادم!

به گزارش ایندیپندنت، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد :من همه جهان را نجات دادم!.

وی به آنتونی فائوچیمتخصص بیماری های عفونی در آمریکا و رئیس مرکز بیماری های عفونی آمریکا و دیبورا بیرکس مشاور سابق پزشکی دولت آمریکا تاخت و آنها را متهم کرد که جان میلیون ها نفر را در معرض خطر قرار دادند.

ترامپ در سخنانی گفت که وی این دو مسئول را در زمان حضورش در کاخ سفید نادیده گرفت و وی مسئول تولید واکسن های ضد کرونا و موافقت برای استخدام آنها بوده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا که تلاش می کند همچنان در صدر عناوین رسانه ها باشد، گفت: فائوچی و بیرکس تلاش می کنند که تاریخ را بازاختراع کند تا توصیه های اشتباه خود را لاپوشانی کنند و از خوش شانسی این توصیه ها لغو شد.

ترامپ در ادامه گفت: تصمیم های سیاسی بدی گرفتند که می توانست کشورمان را به روی چین و دیگران باز باشد و باعث شود که اقتصاد کشورمان بسته بماند به رغم آن که واکسن وجود داشت؛امری که باعث می شد جان میلیون ها نفر به خطر بیفتد

ترامپ همچنین گفت: واکسن های آمریکایی را توسط رئیس جمهور آمریکایی در زمانی بسیار سریع یعنی 9 ماه ساختیم و این کار همه جهان را نجات داد.

این در حالی است که کاخ سفید گفت که تیمی را برای انجام تحقیقات درباره دخالت های احتمالی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در کار دانشمندان تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 235

به "هانتر بایدن: ترامپ یک مرد رذل است ، ترامپ در 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانتر بایدن: ترامپ یک مرد رذل است ، ترامپ در 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید