تور دبی: هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می گردد؟

به گزارش شهر ورزش، بلیطهای بازی اول ایران در رقابت های جام ملت های آسیا در دبی به خاتمه رسید. هزینه های سفر به دبی برای گردشگران ورزشی چقدر است؟

تور دبی: هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می گردد؟

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

گردشگران ورزشی از پرشورترین گردشگران دنیا به شمار می آیند که در فصل مسابقات ورزشی برای شرکت در رقابت های مختلفی همانند جام دنیای فوتبال رهسپار کشورهای مختلف می شوند تا از تیم مورد نظرشان حمایت نمایند. سال جاری دبی میزبان این رقابت ها بوده و گردشگران مختلف از کشورهای آسیایی را که برای تماشا بازی های تیم ملی کشورشان به آنجا می فرایند، پذیرا می گردد. حضور طرفداران ایرانی در این رقابت ها می تواند تیم ایران را که در جام دنیای اخیر نمایش خوبی را از خود برجای گذاشت، به سمت قهرمانی راهنمایی کند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران، درباره هزینه سفر برای حضور در جام ملت های آسیا امارات گفت:

پکیج های سفری که برای حضور طرفداران از ایران در رقابت های جام ملت های آسیا تنظیم شده از قیمت پایه 3.5 میلیون تومان آغاز می گردد و بسته به نوع هتل و مخارج دیگری که خود مسافران انتخاب می نمایند، می تواند افزایش داشته باشد.

قربانی اضافه نمود:

پکیجی که برای این موضوع ترتیب داده شده، شامل چهار روز و پنج شب بوده و هزینه های ویزا، اقامت در هتل، بلیط هواپیما و یک بازی تیم ملی را شامل می گردد. هزینه های دیگر مسافران که شامل هزینه های جانبی همانند خورد و خوراک است، برعهده خود گردشگران است.

قربانی با بیان اینکه پکیج 3.5 میلیونی پایین ترین قیمت سفر به جام ملت ها بوده که در آن تنها یک بازی تیم ملی پیش بینی شده است، گفت:

در صورتی که گردشگران بخواهند تماشاگر بازی های بیشتری از تیم ملی در امارات باشند، به ازای هر بازی بیشتر، سه چهار روز به اقامت آن ها و در نتیجه حداقل 2 تا 2.5 میلیون تومان به هزینه آن ها اضافه خواهد شد.

وی اضافه نمود:

اگر گردشگران در ابتدا پکیج با یک بازی را هم انتخاب نمایند، اما در امارات تصمیم بگیرند که بازی های بیشتری را در کنار تیم ملی حاضر باشند، امکان تغییر پرواز برگشت برای آن ها وجود دارد. در این رقابت ها همه بازی های تیم ملی در یک شهر انجام می گردد، به همین خاطر امکان تغییر بلیط برگشت از چند روز قبل وجود دارد که برای بار اول بدون جریمه اجرا شده، ولی اگر بعد از یکبار تغییر، مسافران مجددا بخواهند پرواز خود را تغییر دهند، باید جریمه ای را به ایرلاین مورد نظر بپردازند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران چنین ادامه داد: هتلی که در پکیج 3.5 میلیونی در نظر گرفته شده سه ستاره معمولی بوده که هزینه اقامت در چند شب آن 1.5 تا 2 میلیون تومان تمام می گردد. هرکدام از مسافران که بخواهند می توانند هتل های چهار و پنج ستاره را نیز انتخاب نمایند که به طور میانگین برای هر ستاره یک میلیون تومان به هزینه اقامت آن ها اضافه می گردد.

وی تعداد افرادی که در این تور تیم ملی را همراهی می نمایند، را به طور دقیق ارزیابی نکرد و شرح داد:

بعد از آنکه بازی ها آغاز گردد می توان آمار نسبی داد که چه تعداد افراد در آن حضور داشتند. وی باتوجه به اطلاعات دریافتی خود شرایط استقبال مردم از این پکیج خوب ارزیابی نکرد و دلیل آن را، هم زمانی برگزاری رقابت ها با امتحانات دی ماه مدارس دانست.

منبع عکس کاور:dubaiticketnet

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 668

به "تور دبی: هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: هواداری از فوتبال ایران در دبی چقدر تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید