هواشناسی هشدار قرمز داد

به گزارش شهر ورزش، فرج الله شکوهی پور مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به شرایط جوی استان، سبت به وقوع طوفان در خلیج فارس هشدار داد و گفت: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد از وقت فردا و روز آدینه روی دریا سرعت وزش باد های جنوبی افزایش قابل ملاحظه ای دارد.

هواشناسی هشدار قرمز داد

به گزارش فارس، وی با پیش بینی وقوع طوفان، مواجی دریایی گفت: بر اساس پیش بینی ها این باد خسارت های گسترده برای سازه های ساحلی و دریایی می تواند داشته باشد و بدین منظور هشدار سطح قرمز داده می گردد؛ در این راستا بعلاوه نسبت به خسارت به سازه های دریایی و ساحلی، غرق شدن شناور ها و پاره شدن تور های صیادی هشدار داده می گردد.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه خلیج فارس در این مدت به طور کامل مواج و متلاطم خواهد بود گفت: در این شرایط باید نسبت به لغو تردد های شناور های سبک و نیمه سنگین اقدام گردد.

وی مطرح نمود: طی فردا و پس فردا با افزایش پوشش ابر احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در بعضی از نقاط استان پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع گرد و غبار در استان اطلاع داد و گفت: به سبب وزش باد، ایجاد گرد و خاک محلی و بعلاوه نفوذ گرد و غبار از منطقه ها همجوار به استان و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 710

به "هواشناسی هشدار قرمز داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی هشدار قرمز داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید