واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز یکشنبه به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توییتری در این باره نوشت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روزهای 22 تا 23 نوامبر (دوشنبه و سه شنبه، اول و دوم آذر) به تهران سفر خواهد نمود.

میخائیل اولیانوف در این ارتباط اضافه نمود: این فرصت خوبی برای آژانس و مقامات تازه در ایران خواهد بود تا تماس ها و همکاری های نزدیک تری را در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک برقرار نمایند. آرزو می کنیم که دوطرف مصاحبههای سازنده ای داشته باشند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی 28 آبان ماه امسال با صدور بیانیه ای از ملاقات رافائل گروسی مدیرکل این آژانس با مقامات ایران طی سه شنبه هفته جاری خبر داده بود.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در این بیانیه اعلام نموده بود: می توانم تأیید کنیم که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه 23 نوامبر (2 آذر) با مقامات عالیرتبه ایران در تهران ملاقات خواهد نمود.

لازم به ذکر است که پیش از این هم اعلام شده بود که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل آذرماه برای ملاقات و مصاحبه با مسئولان کشورمان به تهران سفر خواهد نمود.

گروسی قرار است در سفر روز سه شنبه خود به تهران با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و بعلاوه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 614

به "واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید