پرسپولیس 1 ، استقلال 0؛ فتح دربی با تک گل عیسی

به گزارش شهر ورزش، خبرگزاری خبرنگاران- سرخ پوشان با تک گل آل کثیر پیروز به کسب پیروزی ارزشمندی در دربی شدند تا صدرنشین لیگ برتر شوند.

پرسپولیس 1 ، استقلال 0؛ فتح دربی با تک گل عیسی

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس دردیداری پربرخورد و جنجالی توانست فاتح دربی گردد. این بازی در لحظات پایانی با حواشی بسیاری همراه بود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیامک نعمتی (فرشاد فرجی دقیقه 46)، وحید امیری، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا (میلاد سرلک دقیقه 46)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (علی شجاعی دقیقه 81) و عیسی آل کثیر (مهدی عبدی دقیقه 3+90)

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند (شیخ دیاباته دقیقه 59)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی (محمد دانشگر دقیقه 1+90)، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور (داریوش شجاعیان دقیقه 80)، هروویه میلیچ(فرشید اسماعیلی دقیقه 59)، وریا غفوری، مهدی قائدی، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی دقیقه 1+90)

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

توضیح گل:

پرسپولیس 1 - استقلال 0 (دقیقه 55: عیسی آل کثیر): وحید امیری با حرکت سریع تا پشت محوطه جریمه استقلال پیش رفت که پاس در عرض او را شهریار مغانلو با مهار توپ و شوت روی پای زمینی زد تا در ادامه دفع رشید مظاهری مقابل پای عیسی آل کثیر بیفتد و با ضربه بغل پا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه 3: اولین صحنه مشکوک به پنالتی در این لحظه رخ داد؛ جایی که مهدی قایدی در برخورد با وحید امیری در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، اما اکبریان اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 5: حرکت ارسلان مطهری تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس و شوت ناگهانی پای چپ او را حامد لک با واکنش خوبی دفع کرد و در ادامه هم ضربه مهدی قایدی در ریباند به تور در کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 13: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه آزاد را احمد نوراللهی با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 17: دو حمله پیاپی خطرناک استقلال در مرحله اول به وسیله سید جلال دفع شد و در ادامه هم ارسال عارف غلامی از جناح راست در موقعیت آفساید به ارسلان مطهری رسید و با شوت او به بیرون رفت.

دقیقه 26: پیشروی مهدی ترابی تا پشت محوطه جریمه استقلال و شوت فنی بغل پای او با کمترین اختلاف از کنار تیرک دروازه آبی ها عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 30: ارسلان مطهری برای دومین بار از پشت محوطه جریمه شوت زنی کرد که این بار هم ضربه محکم او را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 46: نزدیک بود استقلال در آغاز نیمه دوم به گل برسد که نفوذ خطرناک مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه و پاس در عرض او را حامد لک به زیبایی با پا دفع کرد تا این واکنش اجازه ندهد توپ به محمد نادری یا ارسلان مطهری برسد و دروازه پرسپولیس باز گردد.

دقیقه 65: دیاباته در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که چرخش و شوت محکم او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 83: سانتر خطرناک مهدی قایدی از روی کرنر را مهاجم استقلال با ضربه سر زد که تو پس از دفع حامد لک به سیاوش یزدانی رسید که در ادامه ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس از روی خط به وسیله علی شجاعی دفع شد تا استقلال به گل نرسد و در ادامه هم شوت راه دور داریوش شجاعیان با اختلاف زیادی از دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 3+90: شوت پای چپ مهدی ترابی از زاویه بسته را رشید مظاهری در اختیار گرفت.

دقیقه 4+90: ضربه سر محمد دانشگر روی توپ ارسالی از کرنر به وسیله مهدی قایدی ثمری نداشت و با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 416

به "پرسپولیس 1 ، استقلال 0؛ فتح دربی با تک گل عیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 1 ، استقلال 0؛ فتح دربی با تک گل عیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید