پوکو M4 با نمایشگر 90 هرتزی احتمالا بهمن ماه رونمایی می شود

به گزارش شهر ورزش، شرکت پوکو از گوشی هوشمند پوکو M3 در فوریه 2021 (بهمن ماه) در هند رونمایی کرد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 662 با حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گوشی پوکو M3 از صفحه نمایش 6.53 اینچی Full HD+، سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق و لنز جلویی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین پوکو M3 یعنی پوکو M4 است. به لطف افشاگر ی های Mukul Sharma، وب سایت MySmartPrice اطلاعات مناسبی در مورد زمان رونمایی و مشخصات احتمالی پوکو M4 به دست آورده است.

پوکو M4 با نمایشگر 90 هرتزی احتمالا بهمن ماه رونمایی می شود

بر اساس جزئیاتی که Mukul Sharma در اختیار MySmartPrice قرار داده است، پوکو M4 در اوایل فوریه (بهمن ماه) در بازارهای جهانی و آسیایی عرضه خواهد شد. طبق آخرین اطلاعات، این گوشی مجهز به نمایشگر 90 هرتزی است که قدرت آن را پردازنده ساخت مدیاتک تامین خواهد کرد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند از آرایش سه گانه تشکیل شده که یک سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B40، یک سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی و یک لنز 2 مگاپیکسلی OV2A در ماژول دوربین پوکو M4 گنجانده خواهد شد.

از نظر نرم افزاری، گوشی هوشمند بعدی پوکو با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 که به صورت پیش فرض نصب شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با گذشت زمان و در روز های آینده انتظار می رود که مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند در بنچمارک ها ظاهر شود و همچنین گواهینامه های معتبر این گوشی نیز از طرف منابع معتبر در فضای مجازی منتشر شود. همانطور که قبلا گفته شد، پوکو M4 جانشین گوشی هوشمند پوکو M3 خواهد بود. پوکو اولین بار گوشی پوکو M3 را در فوریه 2021 معرفی کرد.

نمایشگر این گوشی هوشمند میان رده پوکو با ابعاد 6.53 اینچ عرضه شده که تمام قسمت جلویی گوشی را می پوشاند و در قسمت بالایی آن نیز حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این نمایشگر LCD رزولوشن Full HD+ دارد و با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خطوخش و صدمات احتمالی محافظت می شود. کیفیت پخش صفحه نمایش به طور کلی قابل قبول است.

قلب تپنده این گوشی هوشمند را تراشه اسنپدراگون 662 تشکیل می دهد که یک پردازنده 8 هسته ای دارد و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این پردازنده را در امر پردازش یاری می کنند. گفتنی است 3 دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده اند و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق سیستم دوربین سه گانه پوکو M3 را تشکیل می دهند. از دیگر مشخصات و قابلیت های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 18 واتی، پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس و بی سیم اشاره کرد.

نسخه با حافظه رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی پوکو M4 احتمالا با قیمت 229 یورو (تقریباً 19600 روپیه) به فروش می رسد. این گوشی همچنین در نسخه 6 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی موجود است که در مجموع 249 یورو (تقریباً 21300 روپیه) قیمت دارد. پوکو M4 به نظر می رسد که در رنگ های آبی، زرد و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizbot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 722

به "پوکو M4 با نمایشگر 90 هرتزی احتمالا بهمن ماه رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکو M4 با نمایشگر 90 هرتزی احتمالا بهمن ماه رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید