تور ترکیه: پیروزی لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه

به گزارش شهر ورزش، یاران موسوی و شریفی در لیگ والیبال ترکیه به پیروزی رسیدند.

تور ترکیه: پیروزی لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه برگزار گردید که در مهمترین رقاب ها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف بورسا رفت. تیم والیبال فنرباغچه که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در این بازی توانست با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد.

این ملاقات در 4 ست و با نتایج 21 بر 25، 25 بر 12، 25 بر 19 و 25 بر 14 به سود یاران موسوی به خاتمه رسید. ملی پوش والیبال ایران در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست 10 امتیاز شامل 4 حمله، 3 دفاع و 3 سرویس برای تیمش کسب کند.

در دیگر ملاقات های این هفته لیگ والیبال ترکیه، اسپورتوتو با حضور مرتضی شریفی به مصاف سورگون رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. این ملاقات با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 به سود یاران شریفی به خاتمه رسید. والیبالیست ایران در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست 20 امتیاز شامل 11 حمله، 6 دفاع و 3 سرویس برای تیمش کسب کند.

فنرباغچه تاخاتمه هفته هشتم با 18 امتیاز در رده دوم لیگ والیبال ترکیه قرار گرفته است. بعلاوه اسپورتوتو با 15 امتیاز در رده ششم ایستاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 567

به "تور ترکیه: پیروزی لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: پیروزی لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید