چطور می توانیم با هزینه کمتر به کیش سفر کنیم؟

به گزارش شهر ورزش، جزیره کیش همیشه یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران داخلی و خارجی به شمار می رود. سفر به کیش می تواند یک جایگزین عالی برای سفرهای خارجی باشد، چرا که این جزیره، منطقه مدرن و شیکی است و نسبت به سفرهای خارجی نیز هزینه کمتری دارد.

چطور می توانیم با هزینه کمتر به کیش سفر کنیم؟

چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

جزیره زیبای کیش به علت موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوای گرم و شرجی است. به همین علت، رطوبت هوا در فصل های گرم سال بسیار بالا بوده و اندازه سفر به کیش در فصل تابستان نسبتاً کاهش می یابد. در نتیجه، فصول گرم سال، مقرون به صرفه ترین زمان برای سفر به کیش محسوب می گردد. در چنین مواقعی، قیمت اقامتگاه ها، بلیط ها و دیگر تفریحات گردشگری پایین تر از سایر زمان ها است. هر چند که در تابستان، شرایط آب و هوایی چندان باب میل نیست؛ اما بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از تفریحات آبی و آفتاب گرم کنار ساحل ترجیح می دهند تا در این فصل به کیش سفر نمایند

برترین زمان سفر به کیش هم به لحاظ شرایط آب و هوایی و هم مالی، فصل زمستان و اواسط بهار است. در این زمان، قیمت بلیط در رنج مناسبی قرار داشته و هوای معتدل تری در انتظار مسافران خواهد بود.

برترین زمان خرید بلیط هواپیما

یکی از نکات مهم هنگام خرید بلیط هواپیما برای تمامی مقاصد، زمان خرید بلیط است. در بسیاری از مواقع، روزهای خاتمه سال، خاتمه هفته و ماه مسافران زیادی اقدام به خرید بلیط می نمایند. بعلاوه، اندازه سفرهای تفریحی در نزدیکی تعطیلات رسمی افزایش پیدا می نماید. در نتیجه، قیمت بلیط هواپیما در چنین روزهایی نسبت به سایر مواقع گران تر خواهد بود. بدیهی است که قیمت سایر هزینه ها مانند رزرو هتل، خدمات رفاهی، تفریحی و… نیز در این روزها بیشتر می گردد. بنابراین، بهتر است برای کاهش هزینه سفر به کیش، بلیط هواپیما در روزهای ابتدایی یا اواسط هفته خریداری گردد. با این حال، در صورت پیدا کردن بلیط چارتری یا لحظه آخری برای خاتمه هفته به هیچ وجه نباید در خرید آن تعلل کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1402 بروزرسانی: 14 دی 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 986

به "چطور می توانیم با هزینه کمتر به کیش سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور می توانیم با هزینه کمتر به کیش سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید