کافه گردی: کافه مژگان؛ درنگی برای آسودن

به گزارش شهر ورزش، کافه مژگان کافه ای کوچک و دوست داشتنی در خیابان ولیعصر است که محیطی آرام و مناسب را برای مشتریان فراهم نموده است. در اولین مطلب کافه گردی این هفته به سراغ این کافه رفته ایم تا با امکانات آن آشنا شویم. همراه خبرنگاران باشید.

کافه گردی: کافه مژگان؛ درنگی برای آسودن

معرفی

خیابان ولیعصر تهران که طولانی ترین خیابان خاورمیانه است، آنقدر طولانی است که در اطراف آن پر است از مراکز تفریحی و گردشگری که همه روزه میزبان شهروندان زیادی هستند. پس طبیعی است که در این خیابان تعداد کافه و رستوران ها هم زیاد باشد و هرکدام از آن ها خصوصیات منحصربه فردی دارند.

یکی از این کافه های زیبا و دنج کافه مژگان است. این کافه طراحی زیبا و دنجی دارد و با نمایی که رو به خیابان ولیعصر دارد محلی مناسب برای دیدار و صرف کردن خوردنی های خوشمزه است. برخورد کارکنان این کافه بسیار گرم و صمیمی است و طراحی داخلی و به ویژه میزهایی که از فرم طبیعی چوب ساخته شده اند بسیار جالب هستند. اگر به این کافه زیبا رفتید، به جزییات دکوراسیون آن دقت کنید. به خصوص ماکارونی هایی که برای تزیین در جلوی بار آن کار شده اند. در ادامه با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از کافه مژگان همراه باشید.

کافه مژگان کجاست؟

کافه مژگان در تقاطع عباس آباد (بهشتی) و ولیعصر، خیابان مستوفی (اکبری) نبش 15/1 شهید اکبری واقع شده است.

موقعیت کافه مژگان بر روی نقشه

چی بخوریم؟

در این کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد مانند شیک، قهوه، چای و دمنوش و گلاسه و بعلاوه انواع غذاهای خانگی و پاستا و کیک به مشتریان ارائه می گردد. در ادامه می توانید منوی این رستوران را مشاهده کنید.

A photo posted by Cafe Mojgan (@cafemojgan) on Sep 25, 2016 at 8:55am PDT

A photo posted by Cafe Mojgan (@cafemojgan) on Aug 9, 2016 at 8:46am PDT

A photo posted by Cafe Mojgan (@cafemojgan) on Aug 2, 2016 at 9:26am PDT

A photo posted by Cafe Mojgan (@cafemojgan) on Jul 21, 2016 at 10:43am PDT

امکانات

کافه مژگان امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، جای پارک، صبحانه، دسترسی به حمل و نقل عمومی (بی آر تی های راه آهن - تجریش و راه آهن - پارک وی)، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی را به مشتریان خود عرضه می نماید.

جمع بندی

کافه مژگان در رده قیمتی مالی واقع شده است و کیفیت خوردنی های آن مناسب است. کارکنان این کافه خوش برخورد هستند و با حضور در این کافه، لحظاتی آرام و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 705

به "کافه گردی: کافه مژگان؛ درنگی برای آسودن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه مژگان؛ درنگی برای آسودن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید