کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی بازسازی و بازپیرایی شد (بازسازی آپارتمان)

به گزارش شهر ورزش، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی بازسازی و بازپیرایی شد.

کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی بازسازی و بازپیرایی شد (بازسازی آپارتمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

طرح بازسازی و حفاظت علمی این کفپوش پس از انجام مطالعات فن شناسی و آسیب شناسی مقدماتی با همکاری کارشناسان مجرب و متخصص بازسازی آثار تاریخی و فرهنگی اجرا شد.

لایه برداری رنگ، اسیدزدایی ساختار چوبی با محلول هیدرواکسید باریوم پنج درصد، استحکام بخشی با محلول پلی وینیل بوتیرال پنج درصد، اصلاح اتصالات جدا شده و ایجاد چند لایه رنگ و پوشش محافظ از جنس پوشش های سلولزی سازگار با چوب از جمله عملیات اجرایی این پروژه بود.

یکی از آرایه های معماری بکار رفته در فضای داخلی کاخ موزه کوشک احمد شاهی، کفپوش طبقه بالای آن است که از جنس چوب جنگلی و نوارهای آلومنیومی و برنجی است که به صورت چیدمان کام و زبانه ای بر بستر بتنی اجرا شده و دارای رنگ پوششی به رنگ سیاه است.

طی گذر زمان و تحت تأثیر عوامل فرساینده محیطی همانند سایش ناشی از تردد در بخشهای مختلف بویژه در لایه رنگ، بعضی نواحی کفپوش دچار آسیب و فرسایش شده بود که طی امسال بازسازی و بازپیرایی این بخش از اجزا معماری کاخ موزه با اتکا بر شیوه های نوین و علمی انجام شد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 880

به "کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی بازسازی و بازپیرایی شد (بازسازی آپارتمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی بازسازی و بازپیرایی شد (بازسازی آپارتمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید