آموزش تصویری و گام به گام نصب فتوشاپ 2018

به گزارش شهر ورزش، خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - هرساله نسخه های جدید فتوشاپ همراه با تغییرات گسترده و فراتر از انتظار منتشر می گردد. در نسخه جدید فتوشاپ یعنی فتوشاپ سی سی (CC) یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ وجود دارد و ابزارهای آن، طوری پیشرفته شده اند که به راحتی می توانید تصاویر و ایده های ذهنی قابل رسم خود را ایجاد کنید و به نمایش درآورید، پس برای یادگیری نصب این نرم افزار قدرتمند، ما را در این نوشته همراهی کنید. در این مطلب قصد داریم مراحل نصب فتوشاپ 2018 را توضیح دهیم.

آموزش تصویری و گام به گام نصب فتوشاپ 2018

در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده اند، به موضوع دلخواه خود برسید.

  • انواع نرم افزار فتوشاپ
  • آموزش تصویری فتوشاپ CC 2018
  • فعال سازی و کرک فتوشاپ CC 2018

انواع نرم افزار فتوشاپ

  • Adobe Photoshop Elements: ارزان ترین نسخه فتوشاپ است که یک سری افکت های آماده دارد و امکانات کمتری را ارائه می دهد.
  • Adobe Photoshop Lightroom: برای کار کردن روی تعداد زیادی عکس به صورت همزمان مناسب است، اما امکانات کاملی را ارائه نمی دهد.
  • Adobe photoshop ME: نسخه تقریباً کامل فتوشاپ است که قابلیت تایپ مستقیم فارسی را نیز دارد.
  • Adobe photoshop Extended: فتوشاپ با همه امکانات بدون قابلیت تایپ فارسی است.

عکاس هایی که در استفاده از فتوشاپ به طور کامل مسلط نیستند از نسخه Lightroom استفاده می نمایند، اما بهترین نوع برای کاربران ایرانی نرم افزار Adobe photoshop ME است. زیرا نه تنها تفاوت چندانی با سایر نسخه ها ندارد، بلکه قابلیت تایپ فارسی که بسیار مهم و کلیدی است فقط در این نسخه وجود دارد.

انواع نسخه های Adobe photoshop ME عبارتند از:

  • Cs3 یا نسخه 10
  • Cs4 یا نسخه 11
  • Cs5 یا نسخه 12
  • Cs6 یا نسخه 13
  • CC نسخه 14
  • CC 2014 یا نسخه 15
  • CC 2015 یا نسخه 16
  • CC 2017 یا نسخه 18
  • CC 2018 یا نسخه 19

جدیدترین نسخه این نرم افزار Photoshop CC 2019 از سری محصولات شرکت Adobe است که در 23 مهر 1397 عرضه شد. این نرم افزار باوجود اینکه از ابزار ها و امکانات چشم گیر و متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی خود برخوردار است و فرآیند نصب ساده تری نیز دارد، اما دارای محدودیت هایی است که ما را مجبور نموده تا در این نوشته به آموزش نصب فتوشاپ 2018 بپردازیم.

Photoshop CC 2019 روی سیستم های 32 بیتی نصب نمی شود و فقط روی سیستم های 64 بیتی قابلیت نصب دارد. به علاوه امکان نصب آن روی ویندوز 8 وجود ندارد.

آموزش تصویری فتوشاپ CC 2018

فتوشاپ 2018 سرآغاز یک جهش نرم افزاری در محصولات کمپانی ادوبی است، بروز رسانی ظاهری نرم افزار، اضافه شدن بخش آموزش تصویری درون برنامه ای و همچنین سرعت بالا در اجرا، این نرم افزار را به محصولی بی رقیب در دنیای گرافیک بدل نموده است.

پیش احتیاجهای نصب فتوشاپ CC 2018 به توضیح زیر است:

  • سیستم عامل مورداحتیاج: ویندوز 7، ویندوز 8.1 یا ویندوز 10 (ورژن 1607 یا بیشتر)
  • پردازنده مرکزی: CPU Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64; 2 GHz یا بیشتر
  • رَم: حداقل 2 گیگابایت، پیشنهادشده 8 گیگابایت
  • هارددیسک: فضای مورد احتیاج برای نصب 4 گیگابایت
  • گرافیک: حداقل 512 مگابایت با پشتیبانی از OpenGL 2.0-capable، پیشنهادی 2 گیگابایت

نکته: این نسخه از فتوشاپ روی ویندوز 10 ورژن 1511 و پایین تر نصب نمی شود، برای حل مشکل ویندوز خود را بروز رسانی نمایید.

مراحل نصب فتوشاپ CC 2018

1. ابتدا باید 32 یا 64 بیتی بودن ویندوز خود را تعیین کنید. برای این کار بر روی My Computer کلیک راست نموده و گزینه properties را انتخاب می کنید.

2. سپس در صفحه نمایش داده، 32 یا 64 بیتی بودن ویندوز شما تعیین می شود.

3. از سایت های معتبر و با توجه به 32 یا 64 بیتی بودن ویندوز خود، فتوشاپ را دانلود کنید. به دلیل بالا بودن حجم نرم افزار Photoshop CC فایل Setup آن بیشتراً به دو قسمت تقسیم می شود که برای نصب باید هر دو قسمت دانلود شود.

4. قبل از ادامه مراحل بعدی نصب، اتصال اینترنت خود را قطع کنید.

5. سپس، فایل های زیپ را با استفاده از نرم افزار WINRAR از حالت فشرده خارج کنید. برای خارج کردن از حالت زیپ معمولاً به پسورد احتیاج دارید، این پسورد از سایتی که نرم افزار را دانلود نموده اید قابل دریافت است.

6. برای این مرحله فایل های خارج شده از حالت فشرده را باز و روی فایل Set-up.exe دابل کلیک کنید تا اجرا شود، سپس منتظر بمانید تا خط لودینگ کاملاً پر شود و فتوشاپ نصب شود.

7. بعد از نصب پیغام زیر برای شما به نمایش درمی آید، بعد از دیدن پیغام روی گزینه ok کلیک کنید.

8. اکنون فتوشاپ 2018 را باز کنید و از صفحه نمایش داده شده گزینه Sign-in Later را انتخاب کنید.

9. گزینه Start Trial را انتخاب کنید، با این کار نسخه آزمایشی فتوشاپ CC 2018 به مدت 30 روز در اختیار شما قرار می گیرد. برای فعال سازی نرم افزار به مدت نامحدود باید آن را کرک کنید.

10. اکنون گزینه Accept را انتخاب نمایید.

بعد از طی کردن مراحل فوق، نسخه آزمایشی نرم افزار برای شما اجرا می شود. اکنون نرم افزار را ببندید و سیستم را مجدداً راه اندازی (Restart) کنید تا سراغ فعال سازی نامحدود و کرک فتوشاپ برویم.

فعال سازی و کرک فتوشاپ CC 2018

بعداز نصب موفقیت آمیز فتوشاپ، مراحل زیر را انجام دهید تا نرم افزار کرک شود:

1. ابتدا یک نرم افزار فعال ساز به نام (AMT emulator) را برای کرک کردن فتوشاپ دانلود کنید، یا فایل فشرده Serial key که همراه فایل های Setup فتوشاپ دانلود نموده اید را از حالت فشرده خارج کنید و طبق مراحل بعدی پیش برید. توجه داشته باشید که در نرم افزار AMT Emulator می توانید با انتخاب کردن نام ابزار، نرم افزار خود را با چند کلیک کرک کنید. AMT Emulator برای کرک کردن نرم افزارهای ادوبی به صورت نامحدود اکتیو گزینه مناسبی است.

2. بعد از دانلود، فایل را حالت فشرده خارج کنید (با کلیک راست بر روی فایل و انتخاب گزینه Extract Here) و از فایل استخراج شده روی گزینه pach.exe کلیک راست نموده و به صورت Run as Adminstrator فعال ساز AMT Emulator را اجرا کنید.

3. در پنجره بازشده، نرم افزار موردنظر خود را از لیست انتخاب کنید. تو این لیست فتوشاپ 2018 وجود ندارد، اما نگران نباشید، با نسخه 2017 هم می توان فتوشاپ را کرک کرد، پس نسخه رو روی 2017 تنظیم کنید و در ادامه روی دکمه install کلیک نمایید.

4. به محل نصب نرم افزار بروید و فایل amtlib.dll را انتخاب کنید و روی گزینه Open کلیک کنید.

نکته: اگر فتوشاپ در درایو C نصب شده باشد، این فایل به طور پیش فرض در راستا زیر قرار گرفته است:

C:Program FilesAdobeAdobe Photoshop CC 2018

5. پس از اتمام این مراحل، کامپیوتر خود را به اینترنت متصل نمایید و سیستم را مجدداً راه اندازی کنید. نصب و فعال سازی فتوشاپ صورت گرفته است.

جمع بندی

فتوشاپ یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای گرافیکی است. بیشتر ما با این نرم افزار آشنا هستیم، اکنون می دانید که چطور باید آن را نصب و فعال کنید. این نرم افزار یکی از بهترین گزینه ها برای روتوش و ساختن یک تصویر است. اگر به روتوش عکس علاقه دارید، توصیه می کنیم مطلب آموزش روتوش عکس در فتوشاپ (کک و مک، رنگ لب، گونه و چشم) را از دست ندهید. نظر شما در خصوص این نرم افزار چیست؟ آیا با انجام مراحلی که در این مطلب ذکر شد، توانستید این نرم افزار را نصب کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به وسیله بخش نظرات و پرسش ها با ما و سایر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 273

به "آموزش تصویری و گام به گام نصب فتوشاپ 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تصویری و گام به گام نصب فتوشاپ 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید