ارائه درخواست برای خرید استان مونتانا از آمریکا به وسیله کانادا

به گزارش شهر ورزش، استان مونتانا می تواند یازدهمین استان کانادا باشد! حداقل این رویای Ian Hammond است که امید دارد به واقعیت تبدیل گردد. او یکی از افرادی است که در حال جمع آوری امضاء برای درخواست Change.org می باشد که امضاء کنندگان آن اعلام داشته اند برای کاهش بدهی های ملی ایالات متحده، این استان را به قیمت 1 تریلیون دلار به کانادا بفروشند.

ارائه درخواست برای خرید استان مونتانا از آمریکا به وسیله کانادا

این درخواست که از اوایل ماه فوریه ایجاد شده و تا به امروز بیش از 15 هزار امضاء جمع آوری نموده است بحث زیادی را در خصوص تغییر مرزها ارائه نمی دهد، به غیر از این واقعیت که ایالات متحده در حال حاضر بدهی زیادی دارد.

امضاء کنندگان این درخواست می گویند که ایالات متحده بدهی های زیادی دارد و استان مونتانا هم بلااستفاده است. از آنجایی که مردم کانادا علاقه زیادی به سگ های آبی دارند، این احتمال که دولت کانادا این استان را بخرد زیاد است ولی اینکه یک تریلیون دلار پول مازاد برای خرید آن را داشته باشد، هنوز تعیین نیست.

بسیاری از امضاء کنندگان که شامل مردم مونتانا، کانادایی ها و آمریکایی ها می شوند، به طور یکسان موافقت خود را اعلام نموده اند و دلایل خود را برای فروش این استان هم بیان کردند.

CJ Williams، یکی از اهالی مونتانا نوشته است:من اهل مونتانا هستم و امیدوارم که بدون صرف هزینه های جابجایی و مهاجرت، به کانادا بپیوندیم.

فرد دیگری هم نوشته بود:من یک کانادایی هستم و مردم کانادا از اینکه کشورشان بزرگتر گردد راضی خواهند شد.

باید منتظر و امیدوار باشیم که رهبران دو کشور اختلافات خود بر سر مسئله فولاد را کنار بگذارند و آنها را وارد این معامله تاریخی نکنند و دعا کنیم که مونتانا تا سال آینده به دیگر استان های کانادا ملحق گردد.

البته امیدواریم مونتانا با مانیتوبا اشتباه گرفته نگردد، اتفاقی که اغلب می افتد!

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 448

به "ارائه درخواست برای خرید استان مونتانا از آمریکا به وسیله کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه درخواست برای خرید استان مونتانا از آمریکا به وسیله کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید