اطلاعات جدیدی از دنیا و گیم پلی Final Fantasy VII Rebirth منتشر شد

به گزارش شهر ورزش، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اطلاعات جدیدی از دنیا و گیم پلی بازی Final Fantasy VII Rebirth منتشر نموده است.

اطلاعات جدیدی از دنیا و گیم پلی Final Fantasy VII Rebirth منتشر شد

در این بازی به عنوان قسمت دوم از پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7، کلود (Cloud) و دوستانش که از میدگار فرار نموده اند، در تعقیب سفیروث (Sephiroth)، در دنیای گسترده ای از ماجراجویی های گفته نشده به ماجراجویی می پردازند. طیق گزارش ها بازی دارای عناصری از نسخه قبلی و بعلاوه ویژگی های بسیار بهبود یافته ای مانند نقشه دنیای گسترده برای کاوش و المان های تازه در گیم پلی خواهد بود.

نقشه بازی شامل منطقه ها متنوعی است. هر منطقه احساس منحصربه فردی دارد. از طرفی دشمنان و روش های مختلف عبور بسته به هر یک از منطقه ها فرق دارد. در این منطقه ها شما می توانید قفل ماموریت های تازه را باز نموده و از طرفی گنجینه های کمیاب را کشف کنید. بیایید در ادامه نگاهی به منطقه ها مختلف بیندازیم.

منطقه ها مختلف

علفزارها (Grasslands)

منطقه Grasslands زمینی وسیع و سرسبز سرشار از ماده ماکو است. این دشت ها پر از پایگاه ها و بخش های مختلف هستند که منتظرند آن ها را کشف کنید. ماجراجویی فراتر از باتلاق های این منطقه نیز در جریان است، اما اگر می خواهید از آن عبور کنید، باید یک چوکوبو را از مزرعه ها کرایه کنید.

آندر جونون (Under Junon)

این شهر بندری که زمانی شلوغ بود، مرکز سابق یک جمهوری بود که پس از تخریب آن به دست شینرا، رو به زوال نهاد. اکنون تنها یک دهکده ماهیگیری متروکه است که شهروندان آواره در آن پناه گرفته اند.

جونون (Junon)

مرکز سابق جمهوری که قبلا چراغ امید و شکوفایی مالی بود، اکنون در زیر امواج به خواب رفته است. پس از تسلط شینرا، آن را به دومین پایگاه بزرگ خود تغییر کاربری داد و به عنوان یک دژ مستحکم شامل یک راکتور زیر آب استفاده می گردد.

نعلبکی طلا (Gold Saucer)

این تاسیسات متعلق به شینرا که بر فراز صحرای کورل ساخته شده است، از مقادیر فراوانی ماکو برای نیرو بخشیدن به جاذبه های گردشگری مدرن خود استفاده می نماید. این پارک گردشگران را از سراسر دنیا جذب نموده و آن ها را از صبح تا شب سرگرم می نماید.

گیم پلی

هر منطقه دارای مزرعه هایی است که می توانید وسایل تازهی را برای چوکوبوی خود خریداری کنید و در واقع او را شخصی سازی کنید. در این میان برای ایجاد آیتم ها، باید موادی را که در در فرمول های مختلف تعیین شده اند، جمع آوری کنید. از طرفی تبدیل آیتم ها مهارت شما را بهبود می بخشد و به نوبه خود فرمول های تازهی را باز می نمایند که با آن می توانید آیتم های کمیاب را بدست آورید.

کلود به نوعی مانند یک مزدور کار می نماید و هر کجا که می رود، ماموریت های عجیب و غریب را از افراد احتیاجمند به عهده می گیرد. اگر در پی کار هستید، بهتر است که در بازی تابلوهای اعلانات را در پایگاه های اصلی آنالیز کنید.

چدلی (Chadley) که زمانی کارمند بخش تحقیق و توسعه شینرا بود، به لطف کلود، آن و میدگار را پشت سر گذاشت. اکنون، او میخواهد تا برج های ارتباطی منسوخ دنیا را دوباره فعال کند تا درک خود از سیاره را بهتر کند. او برای این کار به یاری شخصیت های اصلی بازی احتیاج دارد. در واقع شما باید با تکمیل درخواست های تحقیقاتی در هر منطقه به چدلی یاری کنید تا درک خود از این دنیا را عمیق تر کند. جمع آوری اطلاعات، مکان های تازهی را برای کاوش باز می نماید و افق های ماجراجویی شما را تا حد زیادی توسعه می دهد. چدلی بعلاوه بر اساس داده هایی که شما جمع آوری نموده اید، متریاهای تازهی ایجاد خواهد نمود.

در این میان فعال کردن برج های Remnawave به جای مانده جمهوری قدیم در هر منطقه، فرصت های تحقیقاتی تازهی را ایجاد می نماید. هنگامی که برای اولین بار از یک مکان تماشا می کنید، سعی کنید این برج ها را جست وجو کنید. آن ها نه تنها به شما یاری می نمایند تا بیرینگ خود را بدست آورید، بلکه چشم انداز ای عالی از منطقه ها اطراف را نیز ارائه می دهند.

در این میان در پی شیطان های کمیاب یا همان فیندها در زیستگاه های طبیعی خود بگردید تا چالش های تازهی در شبیه ساز مبارزه چدلی باز کنید. این ماموریت ها توانایی ذهنی شما را آزمایش می نمایند، بنابراین حتما با استراتژی مبارزه کنید. در رابطه با چوکوبوها، آن ها وقتی بوی یک گنجینه را احساس می نمایند، یک علامت سوال بالای سر آن ها ظاهر می گردد. دنبال کردن این رایحه ممکن است شما را به کشف یک آیتم ارزشمند یا یک فرمول تازه سوق دهد.

از طرفی اگر تابلوهای توقف چوکوبو را که روی زمین افتاده تعمیر کنید، آن ها به نقاطی برای سفر سریع تبدیل می شوند. سفر سریع به شما امکان می دهد به طور آنی به شهرهایی که قبلا بازدید نموده اید، ایستگاه های چوکوبو و مکان های دیگر بروید. از این ویژگی برای افزایش سرعت ماجراجویی خود بهره ببرید. بعلاوه اگر یک جوجه چوکوبوی ولگرد را دیدید، حتما آن را دنبال کنید زیرا نه تنها شما را به یکی از این ایستگاه ها راهنمایی می نماید، بلکه پس از اتمام کار، به شما پاداش می دهد.

در این بازی نه تنها داستان ها و جنگ های مختلف در انتظار شما هستند، بلکه انواع عناصر منحصر به فرد نظیر مینی گیم ها قرار است شما را سرگرم نمایند. یکی از این بازی ها پیانو است. پس از بدست آوردن یک قطعه موسیقی، کافی است که به سراغ پیانو بروید و مهارت خود را در اجرای آن امتحان کنید. این قطعات شامل موسیقی های بازی هستند که اجرای بعضی از آن ها کاملا چالش برانگیز است. با این حال، اگر ترجیح می دهید که بداهه بنوازید، این کار امکان پذیر است.

یکی دیگر از این مینی گیم ها بازی Queens Blood است. این یک بازی کارتی استراتژیک است که محبوبیت زیادی پیدا نموده و بازیکنان به نوبت کارت هایی را روی تخته بازی قرار می دهند تا با جمع آوری قدرت بر حریف خود غلبه نمایند. مینی گیم دیگر Moogle Mischief است. این بازی برای بازگرداندن بچه های موگل سرگردان به خانه هایشان ساخته شده است. البته آن ها به این راحتی تسلیم نمی شوند و به شما حمله می نمایند. بنابراین گول ظاهر مجذوب کننده آن ها را نخورید.

در ادامه بیایید نگاهی تازه به سیستم نبرد درگیرنماینده Final Fantasy VII Rebirth و بعضی از کارهای فوق العاده ای که می توانید انجام دهید، بیندازیم. در بازی نواری وجود دارد به نام محدودیت که با آسیب دیدگی یا استگر شدن دشمنان، به تدریج پر می گردد. هنگامی که این نوار پر شد، می توانید حملات ویرانگری را که برای هر یک از اعضای گروه منحصر به فرد است، اعمال کنید. بعضی از توانایی های سینرژی نیز می توانند سطح شما را افزایش دهند و استفاده از حملات قدرتمندتر را ممکن سازند.

در خصوص حملات سینرژی می توان گفت که دو عضو گروه با هم متحد می شوند تا قابلیت های مفیدی را بدون مصرف ATB فعال نمایند. این دستورات را می توان در حین بلاک کردن اجرا کرد و طیف گسترده ای از اثرات مفید را ارائه کرد. هر جفت شخصیت دارای مجموعه ای از توانایی های مختص خود است. بعضی آسیب به دشمنان وارد می نمایند، در حالی که بعضی دیگر از اعضای گروه به روش های مختلف پشتیبانی می نمایند.

بازی Final Fantasy VII Rebirth در 22 فوریه 2024 (10 اسفند 1402) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 5 مهر 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 975

به "اطلاعات جدیدی از دنیا و گیم پلی Final Fantasy VII Rebirth منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از دنیا و گیم پلی Final Fantasy VII Rebirth منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید