افسانه پاکرو هم بدون روسری شد

به گزارش شهر ورزش، خبرنگاران:افسانه پاکرو بازیگر مطرح و شناخته شده سینما در اینستاگرامش عکسی با زیبا و مجذوب کننده از خود به اشتراک گذاشت.

افسانه پاکرو هم بدون روسری شد

افسانه پاکرو بازیگر خوشگل سینما و تلویزیون و تئاتر است که با وجود چهره این که افسانه پاکرو نزدیک به 40 سال سن دارد اما همچنان بسیار جوان و خوشگل مانده است. افسانه پاکرو چند سالی می شود بسیار کم کار شده و خیلی او را در تلویزیون یا سینما نمی بینیم. البته این کم کار شدن باعث نشده که افسانه پاکرو خیلی دچار حاشیه شود و به مانند بسیاری از همکارانش که وقتی کم کار می شوند همش آن ها را در اینستاگرام می بینیم اما به واقع افسانه پاکرو با وجود زیبایی چهره ای که دارد اما از هنرمندان بی حاشیه در فضای مجازی است.

افسانه پاکرو چهره زیبا و نچرالی دارد که چشم های رنگی هم او را بسیار دلنشین و مجذوب کننده کرده است.افسانه پاکرو می گوید دوست ندارد مرکز توجه باشد و می خواهد راحت زندگی کند و بتواند در کنار مردم قدم بزند بدون اینکه کسی به او توجه کند.

اما یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو بازیگر اهوازی سینمای ایران مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود.

او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

این بازیگر زن جوان می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و مجذوب کننده اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار مجذوب کنندهی داشته باشید!

متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود.

افسانه پاکرو به تازگی با انتشار پستی صفحه اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع:شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 570

به "افسانه پاکرو هم بدون روسری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه پاکرو هم بدون روسری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید