ال جی اپ های بیشتری به webOS Hub تلویزیون های خود اضافه می نماید

به گزارش شهر ورزش، ال جی در پی آن است تا با اضافه کردن اپ ها و گزینه های تفریح بیشتر به webOS Hub کارایی تلویزیون های هوشمند خودش را توسعه بدهد.

ال جی اپ های بیشتری به webOS Hub تلویزیون های خود اضافه می نماید

ال جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام نموده که میخواهد اپلیکیشن هایی همانند اپل تی وی (Apple TV)، اپل موزیک (Apple Music)، ایرپلی (AirPlay) و هوم کیت (HomeKit) را به سیستم عامل webOS Hub تلویزیون های هوشمند خودش اضافه کند و این اپ ها و گزینه های تفریح بیشتر در بیش از 100 کشور و منطقه در دسترس کاربران قرار خواهند داشت.

ال جی از این طریق توانسته مجموعه ای متنوع از محتوا و ویژگی های نوآورانه را در تلویزیون های هوشمند خودش ارائه بدهد و تجربه استفاده از این تلویزیون ها را راحت تر و متنوع تر کند. این کار بعلاوه یاری می نماید تا مخاطبان در سراسر دنیا راحتی و لذت بیشتری از تماشای انواع محتواهای صوتی و تصویری را تجربه نمایند.

ال جی با اضافه کردن اپلیکیشن های اپل تی وی، اپل موزیک، ایرپلی و هوم کیت به سیستم webOS Hub نشان داده که مدام در حال اصلاح و توسعه پلتفرم و سیستم عامل تلویزیون هوشمند خودش است و این در حالی است که دسترسی آن را افزایش می دهد تا مشتریان بیشتری بتوانند از تجربه کاری بسیار راحت و آسان آن بهره ببرند.

ال جی طیف گسترده ای از گزینه های شخصی سازی به تولیدنمایندگان تلویزیون های هوشمند ارائه می دهد و بعلاوه راحتی و انتخاب محتوای بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که تقریبا 10 برابر بیشتر از هر برند دیگری در webOS Hub نسبت به اوایل سال 2021 میلادی است. شرکت ال جی در حال حاضر و به طور کلی با بیش از 200 شریک در این زمینه در حال همکاری است که شامل Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwa و بعلاوه Hyundai می گردد. به وسیله این کوشش های پیروز، ال جی اکنون در جایگاهی برتر قرار گرفته تا به وعده خودش مبنی بر پیشرو بودن در این زمینه عمل کند و تجربه لذت بردن از محتواهای مختلف را برای میلیون ها نفر در سراسر دنیا فراهم بیاورد.

سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس بعضی از آثار اوریجینال و برنده جایزه اسکار را درون خودش دارد و سریال های مجذوب کننده و تماشایی ای را به نمایش گذاشته است. حالا می توان به وسیله اپلیکیشن اپل تی وی روی webOS Hub تلویزیون های هوشمند ال جی به این سرویس آنلاین دسترسی داشت و از بیش از 100000 فیلم و سریال تازه لذت برد.

اپلیکیشن اپل موزیک نیز کتابخانه ای گسترده و بدون آگهی متشکل از 100 میلیون آهنگ، 30000 پلی فهرست خارق العاده، موزیک ویدیوهای بی شمار و بعلاوه رادیوی مورد تحسین اپل موزیک را در اختیار کاربران خودش قرار می دهد. در این اپلیکیشن می توان تمام آهنگ های مشهور و بعلاوه کلاسیک در تمام ژانرها و سبک ها را پیدا کرد.

حالا این اپ درون webOS Hub تلویزیون های هوشمند ال جی قرار گرفته است و می توان از آن برای آهنگ های جشن ها و مراسم های داخل خانه استفاده کرد. علاوه بر این، می توان قابلیت پخش موزیک به همراه متن آهنگ را نیز فعال کرد تا علاوه بر لذت بردن از آهنگ، متن آن را نیز مشاهده کرد. علاوه بر این، مصرف نمایندگان می توانند به راحتی به بخش موسیقی های شخصی و مورد علاقه خودشان نیز دسترسی داشته باشند.

پلتفرم webOS Hub بعلاوه با اپلیکیشن ایرپلی سازگار خواهد بود و حالا کاربران می توانند فیلم ها، آهنگ ها، بازی ها و عکاس ها را به وسیله آیفون، آیپد یا مک بوک خودشان در تلویزیون های هوشمند ال جی به نمایش بگذارند. علاوه بر این، تلویزیون های هوشمند ال جی که از این پلتفرم برخوردار هستند، به اپلیکیشن Apple Home مجهز شده اند و کاربران این امکان را دارند تا با استفاده از این اپلیکیشن روی آیفون خود، کنترل تلویزیون را در دست بگیرند. اپ هوم کیت روی این تلوزیون های هوشمند بعلاوه امکان استفاده از سیری و کنترل کردن تلویزیون از این طریق را نیز می دهد.

اپلیکیشن های اپل اکنون در بیش از 100 کشور دنیا روی تلویزیون های هوشمند ال جی در دسترس قرار دارند و کسانی که تلویزیون های مجهز به webOS از 200 برند همکار ال جی را در اختیار دارند می توانند از این گستردگی و تنوع محتواهای تفریح استفاده نمایند و لذت ببرند. تازهترین تلویزیون های OLED و بعلاوه UHD نیز مجهز به سیستم webOS Hub هستند که به کاربران این اجازه را می دهند تا به راحتی بتوانند از قابلیت های متعدد این تلویزیون های پیشرفته استفاده نمایند و تجربه خوبی را داشته باشند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 888

به "ال جی اپ های بیشتری به webOS Hub تلویزیون های خود اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی اپ های بیشتری به webOS Hub تلویزیون های خود اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید