انریکه: رویکرد بازیکنانم مقابل پرتغال را دوست داشتم اما نتیجه را نه!، لاپورت و تورس فوق العاده بودند

به گزارش شهر ورزش، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از رویکرد شاگردانش در ملاقات محبت آمیز مقابل پرتغال راضی است.

انریکه: رویکرد بازیکنانم مقابل پرتغال را دوست داشتم اما نتیجه را نه!، لاپورت و تورس فوق العاده بودند

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (آدینه) در ملاقاتی محبت آمیز در استادیوم واندا متروپولیتانو مقابل پرتغال تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این بازی گفت: رویکرد بازیکنانم را در این ملاقات دوست داشتم و کمترین چیزی که دوست داشتم نتیجه بازی بود.

وی بعلاوه درباره زوج لاپورتا و تورس در قلب خط دفاعی اسپانیا گفت: من دو مدافع میانی فوق العاده را در این بازی دیدم که تقریباً امتیاز کامل را گرفتند. دو چپ پای قدرتمند که می توانند توپ را از عقب زمین به گردش در بیاورند. پائو و امریک می توانند در مسابقات یورو زوج خوبی یکدیگر باشند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعلاوه در دفاع از مهاجم 18 ساله اش گفت: پدری یکی از مقاوم ترین بازیکنان ما است. این حرفی کلیشه ای است که او خسته شده است. ما در خصوص پدری شک نداریم و می دانیم که او می تواند چه کارهایی برای ما انجام دهد.

انریکه در سرانجام گفت: ما باید مقابل دروازه حریف خطرناک تر باشیم و توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم. همواره چیزهایی هست که باید در آن پیشرفت کرد، اما این حقیقتی است که در خصوص تمامی تیم ها صدق می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 388

به "انریکه: رویکرد بازیکنانم مقابل پرتغال را دوست داشتم اما نتیجه را نه!، لاپورت و تورس فوق العاده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: رویکرد بازیکنانم مقابل پرتغال را دوست داشتم اما نتیجه را نه!، لاپورت و تورس فوق العاده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید