اولین گواهینامه محصول COP به شرکت دانش بنیان وابسته به پژوهشگران دانشگاه رازی تعلق گرفت

به گزارش شهر ورزش، اولین گواهینامه محصول COP در راستای تحقق اهداف جهش تولید در استان کرمانشاه به شرکت دانش بنیان مهان اکسیر شمس وابسته به پژوهشگران دانشگاه رازی تعلق گرفت.

اولین گواهینامه محصول COP به شرکت دانش بنیان وابسته به پژوهشگران دانشگاه رازی تعلق گرفت

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرو همکاری و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سازمان ملی استاندارد ایران در راستای جهت دهی و استانداردسازی محصولات و خدمات دانش بنیان و به منظور افزایش سطح پوشش استاندارد برای محصولات داخلی در راستای تحقق اهداف جهش تولید، فرآیند صدور شش گواهینامه انطباق COC و گواهی محصول COP برای شرکت های دانش بنیان در کمیته ارزیابی استاندارد با همکاری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه انجام و اولین گواهینامه برای محصول شرکت مهان اکسیر شمس توسط این اداره کل صادر شد.

این شرکت دانش بنیان وابسته به پژوهشگران دانشگاه رازی، تولیدکننده فیلتر های کارتریجی گاز های شیمیایی است؛ فیلتر هایی با ویژگی های متمایز برای حذف گاز های سمی از جمله گاز سمی هیدروژن سولفید (H 2 S). همچنین این فیلترها قابلیت حذف ذرات معلق تا 12 میکرون برای کاربرد های صنایع پتروشیمی، کاغذسازی، نظامی و تونل های حفاری را دارند.

با صدور این گواهینامه برای شرکت مهان اکسیر شمس، ضمن تولید سالانه 5000 فیلتر، زمینه اشتغال حداقل 20 نفر نیروی کار نیز فراهم شده است.

گواهینامه محصول COP به آن دسته از محصولات دانش بنیان تعلق می گیرد که بر اساس خود اظهاری شرکت، محصولات و خدمات آن ها در زمینه سلامت، امنیت و کیفیت مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرد و در صورت تایید در کمیته ارزیابی، گواهینامه محصول صادر می شود.

ناگفته نماند، صدور این گواهینامه ها به منظور تجاری سازی و تسهیل ورود محصولات دانش بنیان به بازار های داخلی و بین المللی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 136

به "اولین گواهینامه محصول COP به شرکت دانش بنیان وابسته به پژوهشگران دانشگاه رازی تعلق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گواهینامه محصول COP به شرکت دانش بنیان وابسته به پژوهشگران دانشگاه رازی تعلق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید