اپل برای فراوری گوشی هایش در پی جایگزینی برای چین است

به گزارش شهر ورزش، رسانه های آمریکایی از کوشش اپل برای جایگزین کردن کشوری دیگر با چین برای فراوری گوشی های همراه این شرکت خبر دادند.

اپل برای فراوری گوشی هایش در پی جایگزینی برای چین است

همزمان با بالاگرفتن تنش ها میان آمریکا و چین، پایگاه خبری نشریه فوربز در خبری از کوشش شرکت آمریکایی اپل برای جایگزینی چین با کشوری دیگر برای فراوری تلفن های آیفون این شرکت اطلاع داد.

نشریه فوربز در گزارش خود آورده است: اپل به متنوع ساختن گزینه های فراوری خود ادامه می دهد و بار دیگر کوشش دارد تا خود را از چین دور کند. طبق اعلام منابع مطلع، این شرکت در حال همکاری با تأمین کنندگان تجهیزات است تا بدین منظور فراوری خود را در هند افزایش دهد. نشریه فوربز بعلاوه نوشت: همزمان با درگیری دولت آمریکا با دولت شی جین پینگ در چین و نیز بخاطر قرنطینه های اعمالی در چین، شرکت اپل که بیشتر تلفن های آیفون اش در چین فراوری می گردد، اکنون در حال جستجو برای جایگزینی برای چین است.

بیشتر بخوانید

این در حالی است که خبرگزاری بلومبرگ هم به تازگی در خبری اعلام نموده است شرکت اپل تصمیم دارد تا دو ماه پس از عرضه اولیه آیفون 14 در چین، فراوری آیفون 14 را در هند شروع کند. بر اساس این گزارش، این مسأله به خاطر فاصله کمی است که میان چین و هند وجود دارد. اما به نوشته بلومبرگ، این به معنای تعطیلی کامل آن در چین، آنچنان که بعضی افراد پیش بینی نموده بودند، نیست.

پیش از این، شرکت آمریکایی اپل که از غول های فناوری در فراوری تلفن همراه به شمار می رود، در بیانیه ای مطبوعاتی از زمان رونمایی از تلفن نو خود موسم به آیفون 14 و شماری دیگر از محصولات الکترونیکی اطلاع داده بود. شرکت اپل در دعوتنامه ای که برای خبرنگاران روز چهارشنبه ارسال کرد، زمان معرفی محصولات نو خود که شاخص ترین آن ها آیفون 14 است را در خلال نشستی مطرح کرد که در مقر این شرکت در استان کالیفرنیا در هفتم سپتامبر برگزار می گردد.

منبع: نشریه فوربز و خبرگزاری بلومبرگ

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 810

به "اپل برای فراوری گوشی هایش در پی جایگزینی برای چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای فراوری گوشی هایش در پی جایگزینی برای چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید