ایرباس با فناوری تازه خود، مسافران را در سرویس بهداشتی هم ردیابی می کند
به گزارش شهر ورزش، ایرباس سیستم جدیدی را از سال 2021 راه اندازی خواهد کرد تا با جمع آوری داده های مسافران، سفر هوایی را برای آن ها راحت تر کند.
ایرباس به زودی روش نوی برای جمع آوری داده ها معرفی می کند که مدت زمان استفاده هر مسافر از سرویس های بهداشتی را ردیابی می کند. این سیستم برای عصبی کردن یا سرعت بخشیدن به کار شما طراحی نشده است؛ بلکه، برعکس، هدف آن راحتی شما است.
فناوری نو ایرباس شامل چند دوربین خارج از سرویس ها است تا خدمه پرواز بتوانند مسافران را به درستی به سمت سرویس ها هدایت کنند. همچنین، آن ها می توانند کسانی را که زمانی طولانی در سرویس ها می مانند و احتمالا نیاز به کمک دارند را شناسایی کنند. این سیستم، پرکاربردترین سرویس بهداشتی هواپیما را به شرکت های هواپیمایی معرفی می کند و اطلاعات لازم درباره آن را به مسئولان می دهد.
فناوری نو هواپیماها فقط به سرویس بهداشتی محدود نمی شود. سیستم Connected Experience، جنبه های مختلف در یک سفر هوایی را در بر می گیرد. یک سیستم نورپردازی در آن گنجانده شده است که میزان فضای موجود در فضای بار بالای سر مسافران را نشان می دهد. لامپ های سبز و قرمز نشان می دهند که آیا کمربند ایمنی مسافر بسته شده است یا خیر. همچنین، تمام شدن صابون و دستمال های کاغذی نیز با استفاده از این سیستم به اطلاع خدمه های پرواز رسانده می شود.
سیستم Connected Galley این امکان را برای مسافران فراهم خواهد کرد تا غذا و نوشیدنی های خود را پیش از پرواز و در زمان خرید بلیط هواپیما سفارش بدهند. همچنین، مهمانداران می توانند با استفاده از آن اطلاعات بیشتری درباره فهرست موجودی ها در هر پرواز داشته باشند و در نتیجه، شرکت های هواپیمایی اطلاعات کامل درباره خواسته های مسافران را به دست خواهند آورد.
طبق گزارش لس آنجلس تایمز، سیستم Connect Experience از سال 2021 در هواپیمای A321 قابل استفاده خواهد بود.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، با استفاده از خبرنگاران می توانید بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی ارزان به مقصد مورد نظر خود را بیابید و از فروشنده های معتبر بخرید.
ایرباس به زودی روش نوی برای جمع آوری داده ها معرفی می کند که مدت زمان استفاده هر مسافر از سرویس های بهداشتی را ردیابی می کند. این سیستم برای عصبی کردن یا سرعت بخشیدن به کار شما طراحی نشده است؛ بلکه، برعکس، هدف آن راحتی شما است.
فناوری نو ایرباس شامل چند دوربین خارج از سرویس ها است تا خدمه پرواز بتوانند مسافران را به درستی به سمت سرویس ها هدایت کنند. همچنین، آن ها می توانند کسانی را که زمانی طولانی در سرویس ها می مانند و احتمالا نیاز به کمک دارند را شناسایی کنند. این سیستم، پرکاربردترین سرویس بهداشتی هواپیما را به شرکت های هواپیمایی معرفی می کند و اطلاعات لازم درباره آن را به مسئولان می دهد.
فناوری نو هواپیماها فقط به سرویس بهداشتی محدود نمی شود. سیستم Connected Experience، جنبه های مختلف در یک سفر هوایی را در بر می گیرد. یک سیستم نورپردازی در آن گنجانده شده است که میزان فضای موجود در فضای بار بالای سر مسافران را نشان می دهد. لامپ های سبز و قرمز نشان می دهند که آیا کمربند ایمنی مسافر بسته شده است یا خیر. همچنین، تمام شدن صابون و دستمال های کاغذی نیز با استفاده از این سیستم به اطلاع خدمه های پرواز رسانده می شود.
سیستم Connected Galley این امکان را برای مسافران فراهم خواهد کرد تا غذا و نوشیدنی های خود را پیش از پرواز و در زمان خرید بلیط هواپیما سفارش بدهند. همچنین، مهمانداران می توانند با استفاده از آن اطلاعات بیشتری درباره فهرست موجودی ها در هر پرواز داشته باشند و در نتیجه، شرکت های هواپیمایی اطلاعات کامل درباره خواسته های مسافران را به دست خواهند آورد.
طبق گزارش لس آنجلس تایمز، سیستم Connect Experience از سال 2021 در هواپیمای A321 قابل استفاده خواهد بود.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، با استفاده از خبرنگاران می توانید بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی ارزان به مقصد مورد نظر خود را بیابید و از فروشنده های معتبر بخرید.
منبع: کجارو / matadornetwork.com