بازدید اردوی المپین ها از برنامه کمیته ملی المپیک خارج شد

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، حضور در محل اردوی آماده سازی تیم ها و ورزشکارانی که برای حضور در بازی های المپیک توکیو یا میادین کسب سهمیه این بازی ها آماده می شوند یکی از برنامه های مورد تاکید مسئولان کمیته ملی المپیک طی ماه های گذشته بود.

بازدید اردوی المپین ها از برنامه کمیته ملی المپیک خارج شد

در قالب این برنامه سیدرضا صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همراه با نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به توکیو و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در محل تمرینات اردونشینان رشته های مختلف حاضر می شدند تا در جریان شرایط اردویی آنها و شرایط کلی شان برای میادین پیش رو قرار بگیرند.

آخرین بازدید مدیران کمیته ملی المپیک اواخر فروردین ماه از اردوی تیم ملی وزنه برداری انجام شد که مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک (ازبکستان) می شد. به همین دلیل قرار بود امروز یکشنبه هم بازدید از اردوی ملی پوشان کاراته و شمشیربازی انجام گردد که سال گذشته سهمیه خود را برای حضور در المپیک قطعی کردند و این روزها آماده حضور در این رویداد می شوند.

بازدید امروز البته از برنامه ریاست کمیته ملی المپیک و همراهان همیشگی اش خارج و به زمانی دیگر موکول شده است. کرونا و شیوع این ویروس در قالب موج چهارم دلیل این تصمیم است.

این در حالی است که صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک همیشه به بازدید از اردوی تیم های ملی و آنالیز از نزدیک شرایط ملی پوشان تاکید زیادی دارد با این حال وی به خاطر شرایط حاد کرونا تا اطلاع ثانوی این برنامه را منتفی نموده است.

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مصاحبه با خبرنگاران این موضوع را اعلام و تایید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 305

به "بازدید اردوی المپین ها از برنامه کمیته ملی المپیک خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید اردوی المپین ها از برنامه کمیته ملی المپیک خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید