6 برنز ایران در روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش شهر ورزش، نمایندگان کاراته ایران در دیدارهای رده بندی روز چهارم قهرمانی آسیا، پیروز به کسب 6 مدال برنز برای کشورمان شدند.

6 برنز ایران در روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمام رده های سنی(نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. دو کاتاروی ایران امروز برای مدال برنز به روی تاتامی رفتند که در نهایت ابوالفضل شهرجردی به مدال برنز رسید و فاطمه صادقی عنوان سومی را از دست داد.

در بخش کومیته انفرادی نیز لیلا برجعلی، رزیتا علیپور، طراوت خاکسار، علی اصغر آسیابری و پوریا اقدسی به مدال برنز رسیدند.

نتایج مسابقات به توضیح زیر است:

کاتای انفرادی؛

ابوالفضل شهرجردی در ملاقات رده بندی با امتیاز 24.72 چانگ چائو از چین تایپه را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

فاطمه صادقی با امتیاز 25.02 مغلوب ساکورا آلفورت، نماینده فیلیپین شد تا مدال برنز را از دست بدهد.

کومیته مردان

در وزن 55- کیلوگرم، پوریا اقدسی در ملاقات رده بندی با نتیجه 10 بر یک نوربلوت آدیلبک از قرقیزستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در رده بندی به مصاف تینگ چودوک از ویتنام رفت و با پیروزی 3 بر یک به مدال برنز رسید.

کومیته زنان

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار در بازی رده بندی پیروز شد سابینا زاخروا از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد و برنزی گردد.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور در مسابقه رده بندی به مصاف ماتیوانی موروگسان از مالزی رفت و با پیروزی 4 بر صفر مدال برنز گرفت.

در وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار در ملاقات رده بندی با نتیجه 8 بر 4 مغلوب شائونگ گوشیا از چین تایپه شد و مدال برنز را از دست داد.

در وزن 68+ کیلوگرم، لیلا برجعلی در ملاقات رده بندی به مصاف یان هو کای از هنگ کنگ رفت و با پیروزی 8 بر صفر به مدال برنز دست یافت.

فردا و در روز پایانی مسابقات، 6 فینالیست ایران در بخش کومیته انفرادی(ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، علی مسکینی و مبینا حیدری) ، کاتای تیمی و کومیته تیمی مردان برای نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت. تیم کومیته و کاتای تیمی زنان نیز برای مدال برنز کوشش خواهد نمود.

کاروان تیم های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 با عنوان عزم و ایمان حاضر شده است.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 693

به "6 برنز ایران در روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 برنز ایران در روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید