با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه صنعتی شریف؛ کارگاه مغز کتاب خوان در جهان دیجیتال برگزار می شود

به گزارش شهر ورزش، خبرگزاری خبرنگاران- کارگاه مغز کتاب خوان؛ پیامدهای شناختی فضای مجازی بر توانایی های خوانش گری با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه صنعتی شریف؛ کارگاه مغز کتاب خوان در جهان دیجیتال برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کارگاه مغز کتاب خوان؛ پیامدهای شناختی فضای مجازی بر توانایی های خوانش گری به عنوان بخشی از طرح مطالعاتیتأملات شناختی خواندن که با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه صنعتی شریف در حال انجام است، پنج شنبه 14 اسفندماه برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این کارگاه و آگاهی از محتوای آن، از روز دوشنبه 27 بهمن ماه تا شنبه 9 اسفندماه از طریق سامانه آنلاین برگزاری کارگاه های فرهنگی و آموزشی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به نشانی tehran.samakpl.ir اقدام کنند.

گفتنی است، شرط اولیه برای شرکت در این کارگاه داشتن مدرک کارشناسی ارشد است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 183

به "با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه صنعتی شریف؛ کارگاه مغز کتاب خوان در جهان دیجیتال برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و دانشگاه صنعتی شریف؛ کارگاه مغز کتاب خوان در جهان دیجیتال برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید