ببینید؛ ملاقات تام هالند با نیتن دریک در پشت صحنه فیلم آنچارتد

به گزارش شهر ورزش، مردم تا حد زیادی شخصیت نیتن دریک به نقش آفرینی تام هالند در فیلم آنچارتد را ستایش کرده اند، اما به نظر می رسد که این بازیگر می خواهد طرفداران بدانند که این شخصیت در واقع چگونه شکل گرفته است.

ببینید؛ ملاقات تام هالند با نیتن دریک در پشت صحنه فیلم آنچارتد

در یک ویدیوی تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم، هالند اشاره می کند که چقدر از صداپیشه نیتن دریک در سری بازی های آنچارتد یعنی نولان نورث، الهام گرفته و دیدار با او در صحنه فیلمبرداری چه معنایی برایش داشته است. به گفته او، دیدار با نورث لحظه مهمی برایش بوده، تا حد زیادی به این دلیل که هالند طرفدار بزرگ بازی های این سری است. هالند بیان می کند که قصد داشته جوهره نیتن دریک نولان نورث را به تصویر بکشد، بدون اینکه بخواهد صدای نمادین او را تقلید کند.

در واقع به عبارتی این بازیگر قصد داشته به بازی ها وفادار بماند و در عین حال نسخه منحصربه فرد خود از نیت را ارائه دهد. نولان نورث نیز به ستایش هالند پرداخته و بیان می کند:

با این حال، نورث برای چیزی فراتر از راهنمایی تام هالند سر صحنه فیلمبرداری این اثر حضور داشته است. در واقع این صداپیشه در صحنه ای کوتاه در فیلم حضوری افتخاری دارد که کارگردان آن یعنی روبن فلیشر، در مصاحبه ای آن را سپردن مشعل به دیگری توصیف کرد. او همچین گفت:

در راستای اخبار مربوط به این سری، بسته Uncharted: Legacy of Thieves که شامل بازسازی نسخه چهارم مجموعه و نسخه لاست لگسی می شود، قرار است در 20 ژوئن 2022 (30 خرداد 1401) روی رایانه های شخصی عرضه شود. این بسته هم اکنون روی پلی استیشن 5 نیز در دسترس است.

ویدیوی پشت صحنه ای که در مورد آن صحبت کردیم، در واقع یکی از محتویات اضافی موجود در نسخه بلوری فیلم است که برای انتشار در 10 مه 2022 (20 اردیبهشت 1401) برنامه ریزی شده است. همچنین این فیلم از تاریخ 26 آوریل (5 خرداد) روی پلتفرم های دیجیتال در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 750

به "ببینید؛ ملاقات تام هالند با نیتن دریک در پشت صحنه فیلم آنچارتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ ملاقات تام هالند با نیتن دریک در پشت صحنه فیلم آنچارتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید