برگزاری دوره های آموزشی رایگان ترافیکی برای شهروندان شمال شرق تهران

به گزارش شهر ورزش، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 تهران از برگزاری دوره های آموزش ترافیکی آنلاین در سطح محلات اطلاع داد و گفت: این دوره ها به صورت رایگان برای عموم شهروندان برگزار می گردد.

برگزاری دوره های آموزشی رایگان ترافیکی برای شهروندان شمال شرق تهران

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مهدی اناری با اعلام این خبر اضافه نمود: به منظور ارتقا آگاهی و بهبود رفتارهای ترافیکی و رانندگی شهروندان، دوره های آموزش آنلاین ترافیکی در قالب 18 برنامه آموزشی در محلات شمال شرق تهران کلید خورد.

او اضافه نمود: موضوعات روانشناسی ترافیک، محیط زیست، دوچرخه سواری شهری، امداد در سوانح، مهارت های فنی خودرو، آموزش مفاهیم TOD، ایمنی راکبان موتورسیکلت، قوانین و ایمنی عبور و مرور عابران پیاده از جمله موضوعاتی است که در این کلاس ها به صورت تخصصی به آنها پرداخته خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 اضافه نمود: این دوره ها بر روی سامانه بین جو بوده که اینترنت مصرفی آن، نیم بها می باشد.

اناری گفت: تمامی سازمان ها، سازمان های مردم نهاد، مدارس، مراکز آموزشی و فرهنگی می توانند درخواست خود را مبنی بر حضور در این دوره ها به شماره واتساپ 09382949126 اعلام نمایند.

او با بیان این که این دورهها رایگان بوده و هزینهای از سازمان و فراگیران دریافت نخواهد شد اضافه نمود: زمانبندی برگزاری دوره های آنلاین با هماهنگی نماینده سازمان یا نهاد مربوطه، انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 126

به "برگزاری دوره های آموزشی رایگان ترافیکی برای شهروندان شمال شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزشی رایگان ترافیکی برای شهروندان شمال شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید