تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد ممنوع است

به گزارش شهر ورزش، استاندار بوشهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، تردد های بین استانی از 12 ظهر چهارشنبه 12 خرداد تا دوشنبه 17 خرداد ممنوع خواهد بود.

تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد ممنوع است

به گزارش از ، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، تردد های بین استانی از 12 ظهر چهارشنبه 12 خرداد تا دوشنبه 17 خرداد ممنوع خواهد بود و تردد به شهر های زرد هم جریمه 500 هزار تومانی به همراه دارد.

او ادامه داد: نباید اجازه دهیم به خیز پنجم کرونا در استان برسیم و این امر نیازمند همکاری مردم و دستگاه های مربوط و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نظارت جدی بر آن ها است.

استاندار بوشهر اسم کرد: کوچک ترین سهل انگاری در این زمینه خسارت جبران ناپذیری به همراه دارد.

گراوند اضافه کرد: واکسن زدن به معنی ایمنی کامل نیست و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی همه مردم حتی افرادی که واکسن را دریافت کردند، ضروی است.

او اعلام کرد: از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای برگزاری آیین های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، سالگرد ارتحال امام و سالگرد قیام 15 خرداد استفاده گردد.

استاندار بوشهر گفت: با فراوری واکسن داخلی، سهمیه های استان هم افزایش خواهد یافت و فرایند واکسیناسیون سرعت بیشتری خواهد گرفت.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 449

به "تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید