توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است

به گزارش شهر ورزش، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است.

توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است

کیومرث حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق گریزه در سنندج اظهار کرد: کردستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد و لازم است با برنامه ریزی و تدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی اضافه نمود: طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق گریزه از جمله طرح های مهم حوزه گردشگری استان است که باید با تعامل و مدیریت واحد برای اجرای آن اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در همه بخش های مختلف به ویژه حوزه گردشگری را از اولویت های اصلی استان گفت و یادآور شد: با توجه به ظرفیت های استان در بخش گردشگری، از سرمایه گذاران این حوزه به صورت ویژه حمایت می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان هم در این جلسه گفت: اجرای این طرح به عنوان یکی از مهمترین پروژه های گردشگری استان، ظرفیت بسیار مناسبی را برای جذب گردشگر ایجاد می کند و باید به درستی از آن استفاده شود.

منصور مهرزاد با اشاره به ایجاد 14 هکتار پیاده راه سلامت در قالب کمپ گردشگری در این طرح اظهار کرد: ایجاد فضای تفریح عمومی برای افزایش نشاط شهروندان یک ضرورت بوده و چنانچه به این ظرفیت توجه شود، شاهد جذب بیش از پیش گردشگران داخلی و خارجی در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این اداره کل با جدیت پیگیر رفع مسائل و چالش های مربوط به این پروژه است، اضافه نمود: از ادارت مربوطه نیز انتظار می رود، ضمن تعامل و همکاری همه جانبه، در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ابراز امیدواری کرد ضمن ایجاد زیرساختها، زمینه اشتغال پایدار و توسعه صنعت گردشگری در استان بیش از پیش فراهم شود.

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 964

به "توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید