جاذبه های استکهلم که بازدید از آن ها کاملا رایگان است!

به گزارش شهر ورزش، جاذبه های گردشگری رایگان در استکهلم

استکهلم شهری دیدنی در کشور سوئد است که با توجه به وجود جاذبه های دیدنی و همینطور جزیره هایی که در آن وجود دارد به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در سوئد محسوب می گردد. اما با توجه به این که اندازه هزینه ها در این شهر بالا است اگر بدانید که جاذبه های گردشگری رایگان در این شهر کدام ها هستند بهتر می توانید به گشت و گذار بپردازید و سفری مالی تر داشته باشید. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره جاذبه های گردشگری رایگان در استکهلم صحبت کنیم تا در صورتی که به این شهر رفتید بدانید چه کاری باید انجام دهید.

جاذبه های استکهلم که بازدید از آن ها کاملا رایگان است!

1- شرکت در تورهای پیاده روی

خوب یکی از مواردی که در فهرست جاذبه های گردشگری رایگان در استکهلم می توانیم به آن اشاره کنیم شرکت در تورهای رایگان پیاده روی استکهلم است. در این تورها می توانید از داخل متروهای بزرگ این شهر که گالری های هنری معروف در آن قرار گرفته است تماشا کنید و در ادامه با نگاهی عمیق از محله های قدیمی بازدید نمایید و لحظات فراموش نشدنی را به ارمغان بیاورید. این تورها در شهر استکلهم به زبان های مختلف برگزار می گردد و در آن می توانید با تاریخ این شهر هم آشنا شوید و اطلاعات زیادی را بدست بیاورید. بعلاوه در طول جهت با افراد مختلف آشنا می شوید و حتی گاهی ممکن است برترین دوست را در همین اجتماع ها پیدا کنید پس حتما آن ها را امتحان کنید.

برای شرکت در تورهای پیاده روی رایگان در استکلهم می توانید به سایت زیر بروید.

وب سایت: stockholmfreetour.com

2- یاد گرفتن زبان سوئدی

یک فعالیت جالب و مفیدی که می توانید در استکهلم انجام دهید این است که از امکانی که سیستم کتابخانه ای این شهر فراهم آورده بهره ببرید و در تاک کافه ها اقدام به یاد گرفتن عبارات و کلمات کلیدی سوئدی بنمایید تا در هنگام خرید کردن سفارش غذا در رستوران ها دچار مشکل نشوید. این کافه ها در کتابخانه های متعددی در سرتاسر شهر وجود دارند که از نقاط گوناگون دنیا، مردم را به خود جذب می نمایند.

فهرست کافه هایی که امکان یادگیری زبان سوئی در آن ها وجود دارد.

3- بازدید از موزه تاریخ سوئد

قطعا هر کشوری خواستار این است که تاریخ خود را به دنیایان بشناساند و برای این کار هر هزینه را حاضر است تا انجام دهد. در شهر استکهلم برای این کار دولت بازدید از موزه تاریخ سوئد را رایگان اعلام نموده است تا مسافران بتوانید در طول سفرشان از این مجموعه تاریخی شهر تماشا نمایند و بیشتر با تاریخ کشور سوئد آشنا شوند. موزه تاریخ سوئد (the Swedish History Museum)، محل برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های دنیا است که شامل یک اتاق طلایی و حتی بازی های وایکینگی در فضای باز خود می باشد. البته ضروری است بگوییم که این بازی ها در فصل تابستان انجام می گردد.

4- تماشای گارد سلطنتی آبی پوش

بعد از تور پیاده روی، یادگیری زبان و موزه تاریخی سوئدی که جزء جاذبه های گردشگری رایگان در استکهلم بودند می توانید به تماشای گارد سلطنتی آبی پوش های سوئدی بروید و در از رژه رفتن آن تماشا کنید. شاید خاندان سوئدی ها جزء معروف ترین سلطنت های دنیا نباشند اما این به معنای آن نیست که چیز کمی از تشریفات و تجملات دیگر کشورهای شاخص و مطرح در دنیا کم داشته باشند. از ماه می تا اواخر آگوست، می توانید شاهد مراسم تعویض گارد سلطنتی در ساعت 12:15، هفته به جز یکشنبه ها باشید که در این روز مراسم ساعت 1:15 دقیقه بعد از ظهر اجرا می گردد، تماشا این رویداد رایگان خالی از لطف نیست.

5- ورزش در فضای باز

علاقمندان به ورزش می توانند در فضاهای بازی که در این شهر وجود دارد بروند و از وسایل ورزشی که در این بخش های وجود دارد بهره ببرید. این فضاها طوری طراحی شده اند که تمام قسمت های بدن را درگیر فعالیت نموده و معمولاً در کنار جهتهای پیاده روی و دو قرار دارند تا بتوانید ورزش های هوازی را نیز انجام دهید.

6- گردش در مجلس سوئد

در راستای تعهد جدی که دولت سوئد به منظور شفاف بودن امور دولتی خود در نظر گرفته است هر کس که بخواهد می تواند به تماشای مجلس این کشور بنشیند و اگر هم تمایل داشت که شرکت کند بحث ها این امکان برایش فراهم است. البته پیشنهاد می گردد که در تورهای راهنمایی شده برای این منظور شرکت کنید تا بیشتر با تاریخ این مجلس آشنا شوید چرا که می توانند تاریخی از مجلس سوئد را نیز در اختیارتان بگذارند و می توانید درباره چگونگی برگزاری مجلس و اتفاقاتی که در لحظه در حال وقوع هستند آگاه شوید.

7- بازدید از یک گالری عکس

از دیگر جاذبه های گردشگری رایگان در استکهلم گالری عکس است که توجه بسیاری از مسافران را در این شهر به خود جلب نموده است. در این گالری رایگان می توانید به طور خاص بر روی عکاسی های مستند تمرکز کنید و نمایشگاهی موقتی را نیز بر پا بنمایید. اگر چه بسیاری از کارها برای فروش هستند، اما می توانید به رایگان در آن ها به تماشای عکس هایی ارزشمند بنشینید.

8- اکتشاف هلاس گوردن

در فاصله بسیار کمتر از 15 دقیقه از مرکز شهر استکهلم می توانید به یکی از منطقه ها طبیعی و حفاظت شده این شهر به نام هلاس گوردن بروید که در کل سال فعالیت ها و تفریح های متنوعی را به شمار پیشنهاد می کند. البته بعضی از این تفریحات رایگان نیستند که شامل اجاره قایق کایاک می گردد؛ اما خود ناحیه بسیار بزرگ است و پر از جهتهای کوهپیمایی و دریاچه ای برای شنا است، می توانید از ورزش های سالم و مجذوب کننده بدون هزینه آن لذت ببرید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 759

به "جاذبه های استکهلم که بازدید از آن ها کاملا رایگان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های استکهلم که بازدید از آن ها کاملا رایگان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید