جدیدترین تصاویر افشا شده از گوشی سونی Xperia 10 IV

به گزارش شهر ورزش، یکی از افشاگران فضای مجازی به تازگی تصاویری از گوشی Sony Xperia 10 IV منتشر نموده است. این تصاویر نشان می دهد که طراحی این گوشی با مدل های قبلی تفاوت زیادی ننموده است.

جدیدترین تصاویر افشا شده از گوشی سونی Xperia 10 IV

به گزارش خبرنگاران، سری اکسپریا 10 سونی بیش از سه سال است که تداوم دارد و گفته می گردد مدل نوی از آن اواخر امسال میلادی وارد بازار می گردد. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار @OnLeaks، رندر هایی از گوشی Xperia 10 IV آینده را منتشر نموده است. این رندر ها نشان می دهد که طراحی آشنای Xperia 10 III با صفحه نمایش OLED تخت 6 اینچی کشیده و باریک و دوربین سه گانه در اطراف در این مدل نو هم تکرار خواهد شد.

ابعاد ذکر شده برای این گوشی 153.3 در 67.3 در 8.4 میلی متر است. نمونه های قبلی از این مدل دارای لبه های منحنی بود، اما این مدل نو دارای ضلع های صاف است. ما بعلاوه می توانیم یک اسکنر اثر انگشت که در کنار آن نصب شده است را تشخیص دهیم. بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای بلندگو های استریو و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. پردازنده این دستگاه نیز مانند قبل همان چیپست اسنپدراگون 690 است.

این گوشی به مانند مدل های پیشین به یک جک هدفون مجهز خواهد شد. جزئیات مربوط به تنظیمات دوربین این گوشی هنوز ارائه نشده است. گفته می گردد که Xperia 10 IV در رنگ های مشکی، سفید، سبز نعنایی و Berry Blue عرضه خواهد شد. پیش بینی می گردد که این گوشی با قیمت اولیه 1100 درهم امارات (تقریبا برابر با 300 دلار آمریکا) روانه بازار گردد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 734

به "جدیدترین تصاویر افشا شده از گوشی سونی Xperia 10 IV" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تصاویر افشا شده از گوشی سونی Xperia 10 IV"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید