داریا همراه مرکز اولین توزیع کننده رسمی گلکسی S21 FE 5G در ایران

به گزارش شهر ورزش، گلکسی S21 FE 5G سامسونگ که در روزهای ابتدایی سال 2022 رونمایی شد و به خانواده پرچمداران S21 پیوست، زودتر از تاریخ عرضه جهانی در ایران عرضه می گردد.

داریا همراه مرکز اولین توزیع کننده رسمی گلکسی S21 FE 5G در ایران

گوشی موبایل گلکسی S21 FE 5G سامسونگ روز سه شنبه 14 دی ماه (چهارم ژانویه) رونمایی شد. این گوشی موبایل که تغییرات آن نسبت به نسخه S21، براساس نظرات و سلایق هواداران اجرا شده است، با قابلیت هایی همانند پردازنده 5 نانومتری، صفحه نمایش با نرخ پاسخگویی لمسی 240 هرتز، قابلیت شارژ فوق سریع 25 وات، One UI 4 که به شخصی سازی ایمن این گوشی موبایل یاری می نماید و… فراوری شده است. سامسونگ در مراسم رونمایی از این پرچمدار نو خاطرنشان کرد که علاقه مندان در سراسر جهان می توانند این گوشی موبایل را از 11 ژانویه (21 دی ماه) تهیه نمایند.

این سوال برای بسیاری از هواداران سامسونگ در ایران، که منتظر استفاده از این پرچمدار تازه و امکانات بی نظیر آن بودند، مطرح بود که چه زمانی می توانند این گوشی موبایل را خریداری و از آن استفاده نمایند؟ داریا همراه مرکز که در سه سال گذشته به خوبی با هواداران و کاربران سامسونگ در ایران همراهی نموده و کوشش نموده است تا خدمات و محصولات خود را هم سطح استانداردهای جهانی سامسونگ نگه دارد، عرضه نوترین عضو خانواده S21 را در ایران آغاز کرد تا بار دیگر بتواند خدماتی هم رده با تمام جهان به کاربران ایرانی سامسونگ ارائه دهد.

داریا همراه مرکز عرضه گوشی های گلکسی S21 FE 5G سامسونگ را، زودتر از تاریخ عرضه جهانی و در تاریخ 5 ژانویه (15 دی ماه)، برای کاربران ایرانی سامسونگ آغاز کرد و به این ترتیب ایران در رده اولین عرضه نماینده های این پرچمدار در جهان، نهاده شد.

هواداران سری گوشی های S21 سامسونگ، می توانند از امروز گوشی موبایل S21 FE 5G را با گارانتی 18 ماهه داریا همراه مرکز خرید و از امکانات نو آن استفاده نمایند.

داریا همراه مرکز در سال 1397 و با هدف یاری به عرضه واردات گوشی های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 636

به "داریا همراه مرکز اولین توزیع کننده رسمی گلکسی S21 FE 5G در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریا همراه مرکز اولین توزیع کننده رسمی گلکسی S21 FE 5G در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید