دانش آموزان در مدارس با الگوی مدیریت سبز اصول حفظ محیط زیست را فرا می گیرند

به گزارش شهر ورزش، تهران (پانا) - به گفته رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی دانش آموزان در مدارس با الگوی مدیریت سبز اصول حفظ محیط زیست را فرا می گیرند.

دانش آموزان در مدارس با الگوی مدیریت سبز اصول حفظ محیط زیست را فرا می گیرند

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه آموزشی در حال احداث مدرسه با مدیریت سبز منطقه 5 تهران با خرسندی از ساخت این فضا و نمونه های مشابه در سطح کشور ابراز امیدواری کرد، ساخت مدارس با الگوی مدیریت سبز تبدیل به یک فرهنگ و نهضت در سراسر کشور گردد.

وی با تقدیر از اقدام سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور در توجه به موضوع محیط زیست در احداث پروژه ها، بیان داشت: توجه به تمام جوانب در ساخت و بهره برداری از فضاهای آموزشی و محتوای دروس اهمیت دارد، به خصوص مدارس با رویکرد مدیریت سبز که بازگونماینده اهمیت محیط زیست نیز است.

نماینده مردم تهران افزود: پیشرفت و توسعه کشور از مدرسه شروع می گردد و در مدارس با مدیریت سبز همه مصادیق محیط زیستی مورد توجه قرار گرفته است و دانش آموزان می توانند در چنین فضایی با فراگیری موضوعات مرتبط پرورش پیدا نموده و آموزه های خود را به نسل آینده منتقل نمایند.

رفیعی بیان نمود: ساخت مدارس و ساختمان های سبز یکی از مصادیق مصوبه دولت در رعایت اصول زیست محیطی بوده که متاسفانه در بسیاری از موارد اجرایی نشده و ساخت مدرسه شهید عباسی در منطقه پنج تهران می تواند یک مصداق فوق العاده در ساخت پروژه ها و فضاهای آموزشی سبز باشد که از این طرح استقبال می کنیم.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در ادامه تخلیه نخاله های ساختمانی را یکی از مهمترین معضلات در حوزه محیط زیست بیان نمود و گفت: ساز و کار و یا موادی که در ساختمان سازی از آنها استفاده می گردد، مسائل بسیاری را ایجاد می نمایند که جنبه مالی هم پیدا نموده، توجیه هایی در این زمینه مطرح می گردد اما متاسفانه راه حل خاصی برای آن نداریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 368

به "دانش آموزان در مدارس با الگوی مدیریت سبز اصول حفظ محیط زیست را فرا می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان در مدارس با الگوی مدیریت سبز اصول حفظ محیط زیست را فرا می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید