طراحی سایت: رده بندی معتبرترین پاسپورت های جهان در وب سایت Passport Index

به گزارش شهر ورزش، Passport Index یک وب سایت تعاملی با رابط کاربری ساده است که پاسپورت های کشورهای مختلف را جمع آوری نموده و آنها را رتبه بندی می نماید. این وب سایت اطلاعات خود را بر اساس داده های آژانس بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) و البته تجربه مسافران تهیه و تدوین می نماید. گردانندگان این وب سایت آمار و ارقام را به نمره هایی برای امتیازدهی به پاسپورت ها تبدیل می نماید. امتیازی که هر گذرنامه کسب می نماید، بر این اساس است که صاحب آن به چند کشور، بدون احتیاج به ویزا می تواند سفر کند یا در لحظه ورود، به آنها ویزا ارائه می گردد. هر چه این امتیاز بالاتر باشد بدین معنا است که آن پاسپورت قدرتمندتر است.

طراحی سایت: رده بندی معتبرترین پاسپورت های جهان در وب سایت Passport Index

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

همان طور که انتظار می رود، ایالات متحده و بریتانیا بیشترین امتیاز را در این وب سایت کسب نموده اند. در رتبه دوم، فرانسه، آلمان و کره جنوبی قرار گرفته اند که 145 کشور جهان درهای خود را به روی آنها باز گذاشته اند. کشورهایی که در جنگ و درگیری به سر می برند، از جمله سودان جنوبی در قعر این رده بندی دیده می شوند. پاسپورت کشور عزیزمان ایران نیز با امکان سفر بدون احتیاج به ویزا به 47 کشور در رتبه 70 این رده بندی قرار گرفته است.

در این وب سایت بعلاوه یک نقشه تعاملی وجود دارد تا کاربر بتواند با انتخاب هر کشور روی نقشه، رتبه پاسپورت آن را مشاهده کند. بعلاوه می توان پاسپورت ها را بر اساس نمره به صورت مرتب سازی شده مشاهده کرد. امکان تماشا تصویر جلد پاسپورت ها مختلف جهان نیز از دیگر امکانات این وب سایت است. بعلاوه وب سایت از کاربرانش می خواهد تا تصاویر بیشتری از پاسپورت ها خود بفرستند تا پایگاه داده کامل تری ایجاد گردد.

منبع: Independent

منبع: کجارو
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 595

به "طراحی سایت: رده بندی معتبرترین پاسپورت های جهان در وب سایت Passport Index" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: رده بندی معتبرترین پاسپورت های جهان در وب سایت Passport Index"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید