رقابت غولهای فناوری چین و کره در بمبئی ، سامسونگ بیش از 1 هزار کارمند را در هند استخدام می نماید (تور دهلی)

به گزارش شهر ورزش، بعضی منابع مطلع وابسته به سامسونگ مدعی شده اند که این شرکت به زودی حدود 1 هزار کارمند را در هند استخدام می نماید. این ادعا در شرایطی مطرح می گردد که برندهای چینی نیز حضوری فعال در هند دارند.

رقابت غولهای فناوری چین و کره در بمبئی ، سامسونگ بیش از 1 هزار کارمند را در هند استخدام می نماید (تور دهلی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بعضی از اعضای شرکت سامسونگ مدعی شده اند که با توجه به فشار رقبای چینی، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته بیش از 1 هزار کارمند را در هند استخدام کند. به نظر می رسد دلیل اصلی این اقدام مبارزه با رقبای چینی فعال در بازار است.

اگر این ادعا درست باشد می توان حدس زد رقیب اصلی سامسونگ در این رقابت شدید، شیائومی است. شرکتی که فشار زیادی را به شرکت های رقیب وارد نموده و سود شرکت های دیگر را در بازار محلی هند به شدت کاسته است. اکنون خبر رسیده که سامسونگ آماده است 1000 کارمند نو را در هند بپذیرد.

یک مشکل بزرگ که سامسونگ در هند با آن روبرو است، فروش آنلاین تلفن های هوشمند و تلویزیون ها است. طبق گزارش ها، کانال های آنلاین به ترتیب 40 درصد از کل فروش گوشی های هوشمند و 30 درصد از فروش تلویزیون در هند را پوشش می دهد و در نتیجه ورود زود هنگام فروشندگان چینی به این عرصه به سامسونگ و شرکت های مشابه فشار می آورد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 864

به "رقابت غولهای فناوری چین و کره در بمبئی ، سامسونگ بیش از 1 هزار کارمند را در هند استخدام می نماید (تور دهلی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت غولهای فناوری چین و کره در بمبئی ، سامسونگ بیش از 1 هزار کارمند را در هند استخدام می نماید (تور دهلی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید