زارع: خوشحالم سال جاری، سالِ تحویل کنار خانوده ام خواهم بود

به گزارش شهر ورزش، دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد دنیا گفت: بسیار خوشحالم که سال جاری می توانم در زمان سال تحویل در کنار خانواده ام باشم.

زارع: خوشحالم سال جاری، سالِ تحویل کنار خانوده ام خواهم بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیرحسین زارع، عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم در مصاحبه باروابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: بعضی از سال ها به خاطر تقویم مسابقات مجبور بودیم که سال نو را در خانه کشتی تحویل کنیم، اما سال جاری فرصتی بدست آمد تا چند روز را به شهرستان آمل بروم و عید نوروز را در کنار خانواده باشم.

وی در خصوص اینکه در مدت 6 روز تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد چه خواهد نمود گفت: ملاقات با اقوام و بعلاوه حضور در طبیعت بسیار زیبای مازندران و خوردن غذای محلی به خصوص دستپخت مادر عزیزم برایم مفرح خواهد بود.

زارع در خصوص اینکه چه غذایی را بیشتر دوست دارد گفت: لوبیا پلو با گوشت گوسفندی غذای مورد علاقه من است که مادرم همواره لطف دارد و برایم درست می نماید.

دارنده مدال های برنز المپیک و دنیا در خصوص خاطراتش از عید نوروز گفت: بیشتر خاطرات عید برای کودکی است و و شور و شوق آمدن آن و دید و بازدید ها و مراسمات نوروز از جمله آن هاست، اما به سیزده بدر و حضور در طبیعت شمال بسیار علاقه دارم که با توجه به برگزاری اردو های تیم ملی باید بر روی تمرینات خود تمرکز کنم.

زارع با بیان اینکه امیدوارم سال خوبی برای تمامی هموطنانم پیش رو باشد گفت: مردم همواره حامی ورزش ملی کشور و قهرمانان آنان بودند و ما نیز نیازمند دعای خیر آن ها برای موفقیت در رقابت های پیش رو هستیم. امیدوارم که سال جاری بتوانیم در مسابقات پیش رو از جمله رقابت های دنیای صربستان و بازی های آسیایی چین بدرخشیم و باعث افتخار مردم و کشور عزیزمان شویم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 904

به "زارع: خوشحالم سال جاری، سالِ تحویل کنار خانوده ام خواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع: خوشحالم سال جاری، سالِ تحویل کنار خانوده ام خواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید